Gå til innhold

Historielek

Crazee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testosteronåpenbaringen bråstoppet og glodde på henne, haka datt lenger og lenger ned mot testosteronklumpen mellom bena....'Mamma'!!! hvisket han omsider med skjelvende, knapt hørbar stemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stemmer det at du stemte ja i 94 men har ombestemt deg og i dag hadde stemt nei ved en eventuell EU-avstemming, og hva i all verden er i så fall grunnen til dét, sa han i et tonefall som avslørte både underforståtte trusler, renspikket lyst og et snev av gamle anabole kosttilskudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaa til EU! Hei til EU! Whatever!!! Mener du å påstå at DU er den sønnen jeg glemte igjen på danskebåten for tjue år siden, han som ble med tilbake til Danmark og ingen har hørt fra siden....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein person skriv ei setning. Nestemann skal fortsetja historien med å byrja setninga med siste ordet i setninga framfor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hjelper Irka videre *S*

Rar eller ikke, jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger jeg penger? Er det penger jeg trenger? Jeg vet ikke lenger.....eller en sal med hvite senger....Det er visst noe som stenger.....for blodtilførselen til hodet mitt......Åhhhhh!!!! jeg tror jeg besvimer......Hjelp meg, mamma.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........poste innlegg på KG.....den puta er så forferdelig NÆRVÆRENDE. Grrrr!!! River og sliter i puta, fjær begynner å danse foran øynene hans og dale sakte, sakte, ......Å, det snør......tralla lalla la....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Kommer det flere nå, blir det fullt hus her, tenkte hun i neste sekund, fremdeles skamrødmende over den seksuelle betoningen enkelte andre tilla henne i denne historien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...