Irka Skrevet 11. april 2003 #361 Del Skrevet 11. april 2003 Alikevel ble det ikke det slik som hun hadde forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. april 2003 #362 Del Skrevet 13. april 2003 Testosteronåpenbaringen bråstoppet og glodde på henne, haka datt lenger og lenger ned mot testosteronklumpen mellom bena....'Mamma'!!! hvisket han omsider med skjelvende, knapt hørbar stemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #363 Del Skrevet 15. april 2003 Stemmer det at du stemte ja i 94 men har ombestemt deg og i dag hadde stemt nei ved en eventuell EU-avstemming, og hva i all verden er i så fall grunnen til dét, sa han i et tonefall som avslørte både underforståtte trusler, renspikket lyst og et snev av gamle anabole kosttilskudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. april 2003 #364 Del Skrevet 15. april 2003 Tjaaaa til EU! Hei til EU! Whatever!!! Mener du å påstå at DU er den sønnen jeg glemte igjen på danskebåten for tjue år siden, han som ble med tilbake til Danmark og ingen har hørt fra siden....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. april 2003 #365 Del Skrevet 16. april 2003 Siden du er det, så får du vel bli med meg hjem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. april 2003 #366 Del Skrevet 18. april 2003 Så skal mamma lage deilig blodpudding til deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. april 2003 #367 Del Skrevet 18. april 2003 DAAAAAA skal mamma lage deilig blodpudding til deg, da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 18. april 2003 #368 Del Skrevet 18. april 2003 Da han hører dette er det som om blikket hans forsvinner og blir trukket inn i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 19. april 2003 #369 Del Skrevet 19. april 2003 Hva faen skulle han med en mor som ba han på BLODPUDDING til middag? Første middagen sammen på 20 år! Neitakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 19. april 2003 #370 Del Skrevet 19. april 2003 Nei takk! Dette ville han ikke finne seg i. Enten var hun frekk eller lettere rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 19. april 2003 #371 Del Skrevet 19. april 2003 "Men jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. april 2003 #372 Del Skrevet 22. april 2003 Ein person skriv ei setning. Nestemann skal fortsetja historien med å byrja setninga med siste ordet i setninga framfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #373 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg hjelper Irka videre *S* Rar eller ikke, jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. april 2003 #374 Del Skrevet 22. april 2003 Trenger jeg penger? Er det penger jeg trenger? Jeg vet ikke lenger.....eller en sal med hvite senger....Det er visst noe som stenger.....for blodtilførselen til hodet mitt......Åhhhhh!!!! jeg tror jeg besvimer......Hjelp meg, mamma..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #375 Del Skrevet 22. april 2003 Mamma!!!!!!!! Ikke legg den puta over ansiktet mitt, mamma!! det blir så vanskelig å p... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. april 2003 #376 Del Skrevet 23. april 2003 ........poste innlegg på KG.....den puta er så forferdelig NÆRVÆRENDE. Grrrr!!! River og sliter i puta, fjær begynner å danse foran øynene hans og dale sakte, sakte, ......Å, det snør......tralla lalla la.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 23. april 2003 #377 Del Skrevet 23. april 2003 La meg finne veien hjem... Til det det hvite huset med de store vinduene. Der hvor min elskede er. Han som venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 #378 Del Skrevet 24. april 2003 .......venter på meg til jeg kooooommmer!!! Åh, herrejøsses, som jeg kommer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #379 Del Skrevet 24. april 2003 Kommer det flere nå, blir det fullt hus her, tenkte hun i neste sekund, fremdeles skamrødmende over den seksuelle betoningen enkelte andre tilla henne i denne historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. april 2003 #380 Del Skrevet 24. april 2003 Historien, mener enkelte andre her, kan jo lett dreies dithen at den blir til en erotisk novelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå