Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alikevel ble det ikke det slik som hun hadde forventet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testosteronåpenbaringen bråstoppet og glodde på henne, haka datt lenger og lenger ned mot testosteronklumpen mellom bena....'Mamma'!!! hvisket han omsider med skjelvende, knapt hørbar stemme.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Stemmer det at du stemte ja i 94 men har ombestemt deg og i dag hadde stemt nei ved en eventuell EU-avstemming, og hva i all verden er i så fall grunnen til dét, sa han i et tonefall som avslørte både underforståtte trusler, renspikket lyst og et snev av gamle anabole kosttilskudd...

Skrevet

Tjaaaa til EU! Hei til EU! Whatever!!! Mener du å påstå at DU er den sønnen jeg glemte igjen på danskebåten for tjue år siden, han som ble med tilbake til Danmark og ingen har hørt fra siden....????

Skrevet

Siden du er det, så får du vel bli med meg hjem da!

Skrevet

Så skal mamma lage deilig blodpudding til deg.....

Skrevet

DAAAAAA skal mamma lage deilig blodpudding til deg, da......

Skrevet

Da han hører dette er det som om blikket hans forsvinner og blir trukket inn i seg selv.

Skrevet

Hva faen skulle han med en mor som ba han på BLODPUDDING til middag? Første middagen sammen på 20 år! Neitakk!!

Skrevet

Nei takk! Dette ville han ikke finne seg i. Enten var hun frekk eller lettere rar.

Skrevet

"Men jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!"

Skrevet
Ein person skriv ei setning. Nestemann skal fortsetja historien med å byrja setninga med siste ordet i setninga framfor.  

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hjelper Irka videre *S*

Rar eller ikke, jeg må jo snakke med henne for å finne ut av hvem som er min far" tenkte han. "Kansje gubben er stinn av gryn og det er noe jeg trenger!"

Skrevet

Trenger jeg penger? Er det penger jeg trenger? Jeg vet ikke lenger.....eller en sal med hvite senger....Det er visst noe som stenger.....for blodtilførselen til hodet mitt......Åhhhhh!!!! jeg tror jeg besvimer......Hjelp meg, mamma.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Mamma!!!!!!!! Ikke legg den puta over ansiktet mitt, mamma!! det blir så vanskelig å p...

Skrevet

........poste innlegg på KG.....den puta er så forferdelig NÆRVÆRENDE. Grrrr!!! River og sliter i puta, fjær begynner å danse foran øynene hans og dale sakte, sakte, ......Å, det snør......tralla lalla la....

Skrevet

La meg finne veien hjem... Til det det hvite huset med de store vinduene. Der hvor min elskede er. Han som venter...

Skrevet

.......venter på meg til jeg kooooommmer!!! Åh, herrejøsses, som jeg kommer...... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer det flere nå, blir det fullt hus her, tenkte hun i neste sekund, fremdeles skamrødmende over den seksuelle betoningen enkelte andre tilla henne i denne historien

Skrevet

Historien, mener enkelte andre her, kan jo lett dreies dithen at den blir til en erotisk novelle....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...