Gå til innhold

Historielek

Crazee

Anbefalte innlegg

trafikk som suste forbi ham på alle kanter ...sjåfører som tutet rasende og en og annen bil sprutet vann fra sølepyttene på ham (det hadde nemlig regnet den dagen)

hehe skrevet mye nå vi to Linemor .......ikke rart det blir så bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagen hadde gått så utrolig fort fra knuste urner, til jodling og nå gikk han kliss våt rundt i gaten etter og ha dummet seg sikkelig ut for Karl I Hagen.

ja sånn er det når man ikke har et liv :ler: hva er det nye avateren din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen viste tegn til å ha fått vokse og gro som den ville over lengre tid, og det var nok snart på tide å klippe plenen.

den blå mener du? det var stjernetegnet mitt ..men jeg byttet den igjen jeg .... hehe tre avatarer på en dag .. :ler: skal beholde denne en stund nå ..kan ikke bare bytte .......hehe ......ingen andre som vil delta på novellen vår?? får gi den ut jeg og du så får vi dele eventuelle intekter :hoho: må jo kunne tjene bra på denne historien her ...den er jo såååååå logisk og sammenhengende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forfallent fordi mannen brukte mer tid inne forran tv'n og tippekampen med ølboksen i hånden - enn ute i frisk luft med hagehanskene.

nå skal jeg legge meg ...kom igjen da noen ..dikt videre ..så jeg får noe spennende å lese i morgentidlig ..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troen hans var sterk - så han bad de høyere makter om gode råd - og fikk det ......let i redskapskjulet - sa en stemme.

jaja ..blir vår historie dette :ler: får ta copyright på den synes jeg ...eller hva? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme gitaren som var inne i skjulet var ikke aktuelt, ettersom han var så lite musikalsk at han ikke visste hvilken ende av gitaren han skulle blåse i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stede begynte han og lete, av alt støvet som virvlet opp skjønte han at det va lenge siden noen hadde vært der, hmm hva gjør en liten rød tangatruse der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der i redskapsskjulet? var det noen som holdt han for narr? han kunne ikke huske å ha hatt med seg noen dit.

hadde dama en affære bak hans rygg?

( litt action er ikke å forakte her nå.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

falle gjorde han ikke for han ble reddet i siste liten av noen armer som grep rundt ham og trykket han inntil en myk og meget kvinnelig kropp.

tror du det blir action nå nette ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kroppen var sterk og holdt ham oppe... han snudde seg og så inn i de vakreste øynene han noensinne hadde sett. det han derimot ikke så var knivbladet som skinte i hånden hennes...

joda, virgo, det tar seg opp nå tror jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes stemme var fløyelsmyk - da hun med sine bløte lepper hvisket ham i øret : "Hei elskling jeg har venter på deg ..........." øynene tindret mot ham ....."jeg fant lommekniven du glemte hjemme hos meg på lørdag" :wink:

ja nå blir det spennende igjen ...hva skjer videre her tro??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...