Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg lurer på en ting, mange egentlig. Samboeren min og jeg snakker i ny og ne ang hva vi evt ønsker å gjøre under samleie, nye ting... Men hver gang vi kommer inn på det med fantasier og lignende stopper det for meg. Jeg har liksom ingen konkrete fantasier. Som jenter flest vil jeg bare ha litt lenger forspill og evt litt mer romantikk inn i bildet så er jeg ganske så fornøyd. Jeg har jo ofte våte drømmer osv men jeg skjønner ikke at jeg ikke kan komme på noe konkret når vi snakker om dette. Noen som har tips til hvordan jeg kan få frem de fantasiene jeg egentlig har men ikke får ut...? Vet det er litt teit problemstilling men... Jente 24
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke, men kanskje du blander litt mye det med fantasier og det med å krydre det virkelige sexliv. Vi prøver noen gang nye stillinger, klær/undertøy og leketøy for å krydre sexlivet. Fantasiene våre er ofte ikke noe vi kan bruke for å utvide sexlivet. Mine fantasier går ofte på å ha trekant med en ekstra mann eller kvinne. Sex med et annet par eller bare på samme sted som et annet par. For eksempel en hyttetur som ender i en orgie. Ellers kan det være det å bli oppdaget eller oppdage noen. Dette er ting som for oss forblir fantasier. Prøv å tenk på dine våte drømmer, og se hva de er.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det er sant. Kanskje jeg blander de for mye... For allerede har vi sex i alle tenkelige stillinger og over alt, og har mer enn nok leketøy vi kan ta med oss i sengen. Tror jeg må tenke litt på hva som er hva og sortere litt. Takk for innspill og for at du ryddet litt opp i hodet mitt på denne dagen Ha en topp dag videre
Villemarie Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje er det også en forskjell på hvordan kvinner og menn fantaserer? Når jeg tenker meg om er ikke mine fantasier alltid så konkrete, altså; jeg ser ikke for meg en mann i ener'n og en annen i toer'n, eller å bli sprutet på av flere menn osv osv.. For meg er det mer sanseinntrykk som følelser, lukt, smak, lyder.. Også ser jeg jeg for meg kjæresten min, og de tingene vi gjør med hverandre, og fremkaller hvordan det føles. Det er fantasi god nok for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Noen som har tips til hvordan jeg kan få frem de fantasiene jeg egentlig har men ikke får ut...? Det var en bra tråd om tråd om fantasier her for en stund siden. Den var ganske sm-inspirert men utrolig bra likevel.
karma sutra Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Fantasier og behover er to forskjellig ting... Du sier du vil ha lengre forspill, mere ømhet... Så la han forstå at du har en fantasi hvor du ligger naken på magen, og han masserer hele kroppen din, buker god tid på deg mens han masserer inn kroppen din lenge med en varm olje, og si at du fantaserer om at det er kvinnehånd som gjør dette... Men si det slikt at han vil forstå at det er ikke en kvinne du vil ha, men bli berørt som om det er en kvinne som gjør dette... Han vil da bruke god tid på deg, og du oppleve et langt forspill, og ømheten som han gir deg... Bruk kvinnelist, så vil du og han få et rikeligt og nært elskovstunder sammen Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 Jeg lurer på en ting, mange egentlig. Samboeren min og jeg snakker i ny og ne ang hva vi evt ønsker å gjøre under samleie, nye ting... Men hver gang vi kommer inn på det med fantasier og lignende stopper det for meg. Jeg har liksom ingen konkrete fantasier. Som jenter flest vil jeg bare ha litt lenger forspill og evt litt mer romantikk inn i bildet så er jeg ganske så fornøyd. Jeg har jo ofte våte drømmer osv men jeg skjønner ikke at jeg ikke kan komme på noe konkret når vi snakker om dette. Noen som har tips til hvordan jeg kan få frem de fantasiene jeg egentlig har men ikke får ut...? Vet det er litt teit problemstilling men... Jente 24 ← Du har vel fantasier når du onanerer, kan du ikke fortelle de?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 Noen er helt blanke oppe i nepa uansett hva det gjelder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå