Gå til innhold

Forrett til lammelår?

Tilde

Anbefalte innlegg

Noen som har et godt forslag?

Helst noe litt enkelt,eller noe som kan lages klar på forhånd siden det er litt styr med alt tilbehøret til lammelåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en god idé å ha en forrett som kan lages i stand på forhånd, ja. Denne avokadosuppen har jeg ikke prøvd selv, men jeg er helt sikker på at den er god. Jeg ville servert den i små skåler eller vide kaffekopper (men selvfølgelig med skje) og hatt noen få reker (veldig grovt hakket) og kanskje litt hakket vårløk oppi. Et annet alternativ kan være å ha en klatt av blåskimmelost rørt med litt lettrømme på toppen, men da ville jeg kuttet ut chilipepperen. Eller man kan ha litt finhakkede grønnsaker, f.eks. selleristang, vårløk, agurk, avokado.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker; skjær en avokado i 4, ha på litt sitronsaft. Du kan gjerne ta av skallet, men det kan godt sitte på. Dander med to hermetiserte asparges, og en dæsj kaviar. Skal det være x-tra fancy, kan du bruke svart kaviar, eller en blanding. Etes med skje. Enkelt og godt! -Hvis det er storspisere, kan du servere en halv til hver. -Dette har jeg servert til lammelår mangeganger, med rosevin til. Bare skryt å få! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...