Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Der ble jeg jammen oppgradert til meget godt kjent! Så gøy da
Gjest Donna Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Gratulerer !!! Heldige dere som kan oppgraderes ..det er nokså kjedelig når man ikke lenger kan det ... Har skrevet for mye jeg .....oppdaget i kveld at jeg allerede har passert 1000 innlegg på noen få måneder :o men det er nå gøy og da
Milo Minderbinder Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Gratulerer Eowyn! :D Gratulerer, Virgo! Tusen innlegg. Jeg synes fortsatt at man skal ha et nivå over "superaktiv bruker".....når man har rundet for eksempel 5000 innlegg, synes jeg at man skal få rangen "Men herregud, menneske!!!", eller noe liknende. Milo
Gjest Diva Skrevet 19. februar 2003 #4 Skrevet 19. februar 2003 Grattis begge to :D Bra vi skriver her inne så pennen (tastaturet) gløder Diva :D
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Gratulrer Føler du deg godt kjent også, er det enda bedre.
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 Gratulerer Eowyn! :D Gratulerer, Virgo! Tusen innlegg. Jeg synes fortsatt at man skal ha et nivå over "superaktiv bruker".....når man har rundet for eksempel 5000 innlegg, synes jeg at man skal få rangen "Men herregud, menneske!!!", eller noe liknende. Milo hehe, eller "ekstremt superaktiv bruker" høres penere ut d det .... :oops:
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #7 Skrevet 20. februar 2003 Kategorien burde hete "har ikke noe liv-bruker"... et hjertesukk fra Tusenfryd - passert 4000....
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #8 Skrevet 20. februar 2003 Kategorien burde hete "har ikke noe liv-bruker"... et hjertesukk fra Tusenfryd - passert 4000.... OI er det sånn det er ...Ups ..... :o hjelp ..hvor er livet mitt??? *leter febrilsk* - under tastaturet kanskje?
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #9 Skrevet 20. februar 2003 hjelp ..hvor er livet mitt??? *leter febrilsk* - under tastaturet kanskje? DER - akkurat DER - gjorde du første generaltabbe. Det er nemlig der vi tror det er. Men det er ikke der, skjønner du. Det er akkurat det det ikke er. Heller ikke under pulten bak boksen eller inni ledningskrøllen. Men det er ufattelig lenge man faktisk kan lete der, før man skjønner noe som helst...
Gjest care Skrevet 20. februar 2003 #10 Skrevet 20. februar 2003 Ja, dette var litt av en generell debatt
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #11 Skrevet 20. februar 2003 Tusenfryd, jeg ler så tårene triller. Du får sannelig skrevet det du. Dere er morsomme damer. *Titter nølende etter livet sitt i bokhyllen. Forstår NÅ at det heller ikke ligger inni mellom de 20 000 arkene til printeren*
Gjest Donna Skrevet 20. februar 2003 #12 Skrevet 20. februar 2003 Og hjeeeeelp !!! :o Cassandra - det ligger ikke blandt disketter og og heller ikke under databordet .... :o .... Jeg innser at her er det fare på ferde - livet mitt - jeg finner det ikke ! I sofaen kanskje ??* skynder meg bort for å lete*.....kan jo ha fallt ned der da jeg satt og bladde i databøkene .... :o Jeg må ha ha et liv jeg også :oops: ??
Gjest Virvel Skrevet 20. februar 2003 #13 Skrevet 20. februar 2003 Også jeg som var så glad da jeg endelig tok det siste steget opp til Superaktiv.... Og nå kommer dere her og forteller meg at jeg ikke har noe liv? Vel, egentlig visste jeg det nok...innerst inne...jeg ville bare ikke innrømme det overfor meg selv...
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2003 #14 Skrevet 20. februar 2003 synes at "superaktiv" er en feil betegnelse jeg, egentlig. Dette har jeg tenkt litt på. "superaktiv" indikerer at vi er veldig aktive. Ja, vi er kanskje det. Men, hva når tiden går, og vi bare akkumulerer flere og flere innlegg? Hva om jeg nå droppet nesten hele Kg, og bare skrev et innlegg i uka, en ukentlig rapport i dagboka mi. Skulle jeg da fortsatt anses som "superaktiv"? De andre begrepene oppover i systemet, de syntes jeg fungerte greit, gikk på kjennskap stort sett. Men nå anses det som et tegn på aktiviteten. Og aktivitet, det er ikke bare mengde, men mengde i forhold til tid, er det ikke så? Skal vi anses som "superaktive" (eller enda over det også) så burde det strengt tatt gå på antall innlegg pr uke/måned, ikke totalt sett?
Madison Skrevet 20. februar 2003 #15 Skrevet 20. februar 2003 Hehe, grattis :D -Madison....blitt litt datanerd etter at hun fant ut at KG finnes.. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå