Navnløs Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Så på et teit program her en dag, og da ble det forklart at man kunne lage ostesmørbrød i bilmotoren. Brød og ost med aluminiumsfolie rundt, legge den i motoren, kjøre en halvtime, og stoppe for å spise. Men HVOR i motoren skal man legge det da? Jepp, idiotisk spørsmål, men må jo prøve en eller annen gang... Deilig med ostesmørbød med motorolje vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 Tja, oppå motoren et eller annet sted? Det var ihverfall det de gjorde på BBCs Top Gear en gang. Da laget de 3 måltider i ulike biler for å sammenligne hvor langt du måtte kjøre før maten var ferdig, og hvilken som smakte minst motor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Tja, oppå motoren et eller annet sted? Det var ihverfall det de gjorde på BBCs Top Gear en gang. Da laget de 3 måltider i ulike biler for å sammenligne hvor langt du måtte kjøre før maten var ferdig, og hvilken som smakte minst motor! ← Men hvor i motoren er det varmest? :klø: Det ble anbefalt å bruke to lag med folie for at maten ikke skulle smake motor, og for at det ikke skulle brenne fast. Får bare prøve meg fram da... med mammas bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Aner ikke hvor i motoren det er varmest.... Tror du spør i feil forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Bilmotorer er jo veldig forskjellige, så tror du bare må prøve deg fram. Du må jo finne ett sted som er varmt nok, men hvor maten ligger stabilt. Kjør bilen varm først, også åpne panseret, og kjenne etter varmen og kikke etter logiske steder funker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 Det var sikkert The Rachel Ray Show på TVNorge du så. Her er klippet med det berømte smørbrødet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 I det klippet er dette lagt på manifolden! Og de brukte 3 lag med folie. Dette: http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%3DaWm%26sa%3DN er en manifold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Motoren er varmest der forbrenningen skjer. Avgassene har rimelig høy temperatur, så der de kommer ut er det nok høyest temperatur. De fleste nye biler er utstyrt med deksler slik at du ikke skal brenne deg osv. Foreslår du heller tar med en smørbrødgrill som du kan koble til sigarett-tenneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 7. februar 2007 #9 Del Skrevet 7. februar 2007 stemmer det, en kamerat grillet pølse på denne måten alt må prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 7. februar 2007 stemmer det, en kamerat grillet pølse på denne måten alt må prøves. ← Det kan jo hende det går? Frister ikke å gjøre det i kulda som er ute nå, men en gang må det prøves altså. Vet ikke om jeg har manifold i bilen min engang, jeg. Hehe. Skal komme med oppdateringer en dag jeg gidder å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå