Meredith Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Da jeg kjøpte ammeinnleggene på apoteket forklarte damen der meg noe om hvordan de skulle vaskes, men i min allerede glemskhet som gravid (og dette er en stund siden også) har jeg allerede glemt det! Noen eksperter på hvordan disse skal behandles som kan hjelpe?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Eg har vaska mine sammen med andre ullplagg, på 30 grader i maskin med Milo vaskemiddel.
Susan Sto Helit Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Med mine fulgte det en bruksanvisning. De skulle legges i en kjele med kaldt vann, det hele skulle kokes opp og koke noen minutter, og så skulle de ligge i vannet til det var kaldt igjen. Har ikke prøvd ennå, for jeg har alltid papirinnlegg under, og da blir jo ikke disse ullinnleggene så skitne.
Gjest ost Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vasker de sammen med andre ullklær, eller jeg skyller de for hånd med milo. Har 2 par, så det ene er "alltid" til vask.
Gjest *Just-Me* Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 jeg trodde ull-innlegg var noe oppskrytte greier... (men det var jo ikke tema her da..) har ull innlegg, og de er helt supre!! Kunne ikek vært foruten!! Men jeg har heller ikke vasket mine ennda, fordi jeg alltid har papirinnlegg under. Men når jeg skal vaske de hiver jeg de inn i maskina på ullprogram m milo!!
Ellisiv Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg vasker de på ullprogram i maskinen på med milo. Jeg har fem par innlegg og kunne ikke klart meg med mindre. Jeg lekker mye (og bruker papir i tillegg).
Tvilling76 Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 De skal kokes for å få de helt bakteriefrie. (Melkedråper kan spre bakterier). Det holder derfor ikke å vaske de på 30 grader i vaskemaskinen på ullprogrammet... Selv koker jeg de i kjele.
Anie Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 De skal kokes for å få de helt bakteriefrie. (Melkedråper kan spre bakterier). Det holder derfor ikke å vaske de på 30 grader i vaskemaskinen på ullprogrammet... Selv koker jeg de i kjele. ← Signerer denne!
Musemor Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Eg har vaska mine sammen med andre ullplagg, på 30 grader i maskin med Milo vaskemiddel. ← Samme her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå