Gå til innhold

The Veil Boutique

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

I dag fikk jeg sløret jeg hadde bestilt fra The Veil Boutique. Sammen med sløret lå en lapp om hvordan det skulle behandles før bryllupet (steames) for å få bort krøller og myke det opp litt. Jeg syns det var veldig grovt og stivt. Minnet meg nesten om fluenetting. Skal det være slik?? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt var også krøllete da jeg fikk det, men spray kalt vann på det og la det tørke! Jeg gjorde dette og da glatten mitt seg ut :-) Eller heng det i nærheten når du dusjer en varm dusj!

Gjest Revenka
Skrevet

Men var ditt stivt?? Jeg syns mitt virker veldig stivt.

Skrevet

Jeg bestilte fra Veil by Lana tror jeg de het og jeg syns mitt var litt stivt også...men det var to lag og jeg tror det var noe av grunnen til at det føltes sånn. Jeg har lånt det bort til ei venninde og hun syns det var helt supert!

Skrevet
Men var ditt stivt?? Jeg syns mitt virker veldig stivt.

Ja det var litt stivt før jeg fiset det! I verste fall er det jo bare å ta det med til en brudesalong å få de til å dampe det! (Ei venninne gjorde det og betalte faktisk ingen ting for det!) :)

• 2 uker senere...
Gjest Revenka
Skrevet

Vil bare si at nå er jeg strålende fornøyd med sløret. Kjøpte et annet slør brukt, og da jeg kom hjem så jeg at de var helt lik i materiale, og at jeg ikke lenger syns det var stivt. Det er visst et vanlig stoff til slør. Nå som jeg sitter med to fine slør tror jeg at jeg må selge det ene. Vil faktisk beholde det fra Veil Boutique selv og heller selge det andre :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...