kitekatt Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hvilke hvil dere anbefale? Clarins Thirst Quenching Hydra-Care Serum eller Dior HydrAction Deep Hydration Radical Serum, evt. Dior HydrAction Deep Hydration Sorbet Creme ( Normal to Combination Skin )? ELLER: Clarins Face Treatment Oil-Orchid Bleu (men den bør vel brukes kun om natt, vil ha noe jeg kan bruke dag og natt) Jeg har fuktfattig hud ihvertfall i kinnene (masse fine små linjer som går lodrett ned på kinnene mine under øynene, ved neserota liksom, jeg er kun 31 år). Ellers noe uren hud, mye talgproduksjon/ sorte prikker på nese og hake, sjelden kviser. Bruker Facial Lotion under SSC fra Dermalogica. Trives med det, men trenger noe som kan gi mer fukt under.
Gjest Deception Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil anbefale enten Dermalogica Skin Hydrating Booster, eller Chanel Hydramax+ serum.
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil anbefale enten Dermalogica Skin Hydrating Booster, eller Chanel Hydramax+ serum. ← legger meg det på minnet. Jeg har prøver på de to fra Dior, de er veldig gode. Ellers bruker jeg andre ting fra Clarins, så tenkte kanskje det ville være greit å holde seg til samme serie. Skulle fått prøvd den fra dermalogica....får stikke innom magic en dag kanskje og ihvertfall prøve ut konsistensen på hånda.
Nemesis Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 jeg har en sånn prøve på boosteren til dermalogica, og har tenkt til å kjøpe stor om ikke så veldig lenge.
Gjest Blanca Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Boosteren fra Dermalogica er veldig bra og drøy i bruk. Fikk ellers en prøve på Kanebo Moisture Polish Essence her om dagen og den virker veldig lovende så langt.
Gjest schakra Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Innlegg endret. I følge KGs regler er ikke reklame for eget foretak tillatt. Se gjerne her for annonsemuligheter. lillesky (mod) Endret 8. februar 2007 av lillesky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå