kitekatt Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vet ikke helt når jeg skal ha på denne. over eller under foundation? Bruker enten ID foundation eller farget dagkrem. Begge med ID settingpowder over. Kan noen fortelle meg rekkefølgen? Endret 7. februar 2007 av kitekatt
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Under:) ← ok...selv med farget dagkrem/ flytende foundation?...vil man ikke da smøre den utover? Med mineralfoundation skjønner jeg det, for da smører man jo ikke på seg noe..hehe
Lola83 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 ok...selv med farget dagkrem/ flytende foundation?...vil man ikke da smøre den utover? Med mineralfoundation skjønner jeg det, for da smører man jo ikke på seg noe..hehe ← Jeg bruker kun skinflash under øynene, ikke foundation. Liker og være lysere i øyepartiet.
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bruker kun skinflash under øynene, ikke foundation. Liker og være lysere i øyepartiet. ← Ok, jeg vil gjerne bruke det litt flere steder i ansiktet. Hvordan gjør jeg det da?
Lola83 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Ok, jeg vil gjerne bruke det litt flere steder i ansiktet. Hvordan gjør jeg det da? ← Da tar du først foundation, så skinflash, så pudder..
Rosenrød Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har nettopp bestilt skinflash fra SN. Er den god? Skal bruke den som highlighter under øynene, og kjøpte denne fordi da kom jeg under 200kronersgrensa, hehe... Vet noen hva den koster i butikkene?
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har nettopp bestilt skinflash fra SN. Er den god? Skal bruke den som highlighter under øynene, og kjøpte denne fordi da kom jeg under 200kronersgrensa, hehe... Vet noen hva den koster i butikkene? ← Nei det vet jeg ikke. fikk min fra taxfree. Ja den virker god, hvis jeg bare lærer å bruke den ordentlig..hehehe
JallaJalla Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Har denne jeg også. Bruker den under øynene også bruker jeg I.d i ansiktet etterpå. Jeg bruker ikke i.d under øynene-. Har også lyst til å bruke den andre steder i ansiktet og da melder tvilen seg hos meg også - hvordan brukes den da med hensyn til i.d?
kitekatt Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2007 Har denne jeg også. Bruker den under øynene også bruker jeg I.d i ansiktet etterpå. Jeg bruker ikke i.d under øynene-. Har også lyst til å bruke den andre steder i ansiktet og da melder tvilen seg hos meg også - hvordan brukes den da med hensyn til i.d? ← Godt det ikke bare er meg jeg tenker at man skal ha den under, men er usikker ..
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Godt det ikke bare er meg jeg tenker at man skal ha den under, men er usikker ..
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Jeg bruker skinflash under øynene, på nesebenet og litt i panne for å fremheve. Gir en frisk effekt, prøv det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå