GoldenGlow Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Skulle bestille noen ting fra LF, men så stod det "På grunn av problemer med norsk tollvesen, vil det for øyeblikket være noe forsinkelser på pakker dere har bestilt. " har dere merket noe til det, og evnt. hvor lang tid tar det ca før jeg får pakken? vil ikke vente 1 mnd for å få shampoen min lissom
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hm.. Jeg merket ikke noe til det. Husker ikke helt når jeg bestilte, men det var i januar en gang, og jeg fikk pakken for et par dager siden. Men la merke til at tollen hadde snust på den. Men det kan jo ha skjedd noe nå i det siste som gjør at de blir ekstra forsinket.
Gjest Borghild Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bestilte balsam fra Redken for en uke siden og har ennå ikke fått den. Håper den kommer snart og at det ikke er noe tull. Dessuten er jeg snart tom! Toll og moms er noe forbanna dritt! Og den 200 kroners grensa har vært den samme siden 72 eller noe sånt, er på tide å heve den litt! 200 kr er jo ingenting.
Snil@ Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 LF hva står det for. Prøvde å søke på nettet men fikk ikke opp noe
Søtpotita Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Ja, eg syns det tok lenger tid enn vanleg. Men ikkje lenger enn eit par dagar.
GoldenGlow Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 LF hva står det for. Prøvde å søke på nettet men fikk ikke opp noe ← Lookfantstic.com Og Strawberrynet.com, er SN om du skulle lure på det en annen gang
Snil@ Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Lookfantstic.com Og Strawberrynet.com, er SN om du skulle lure på det en annen gang ← Men det hadde jeg jo hørt om, klarte bare ikke å koble det sammen . Tusen takk igjen for svar
Antoinette Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Får varene mine 2-3 dager etter at jeg har bestilt, ikke merket noe til forsinkelsene.
Philippa Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bestilte en kur i januar, og den lå i postkassen to dager etter bestilling.
GoldenGlow Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2007 WOW! Bestilte på fredag, i dag mandag lå varene i postkassen! Der merket jeg ikke mye til noe forsinkelser nei.. Pluss at jeg fikk tre prøver på Dermalogica produkter Elsker prøver og sånt stæsj
Ludvig sin mamma :) Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Sukk.. jeg bestilte for 9 dager siden jeg, og har enda ikke fått noe pakke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå