Gå til innhold

Spar miljøet og avbestill telefonkatalogen!

Spirito

Anbefalte innlegg

Bruker du egentlig papirutgaven av telefonkatalogen? Eller er du av de som irriterer deg over at den kommer i posten fordi du bruker internett?

Avbestill den, da vel! Så gjør du samtidig noe nyttig for miljøet. :)

Gå inn her: https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_f...reservationFlow

Send gjerne denne oppfordringen videre til dine venner og bekjente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville ikke avbestilt katalogen. Hva om man er uten nett i noen dager og trenger et telefonnummer?

Bruker den lite men har den som backup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke avbestilt katalogen. Hva om man er uten nett i noen dager og trenger et telefonnummer?

Da har man wap evt. "1881" på mobil eller fastlinje,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert! Her går den rett i papiravfallet med en gang den kommer, så likegreit og avbestille den.

(Men syns litt synd på de som deler ut telefonkatalogene som må begynne å styre med lister når de deler ut til privatpersoner :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Men syns litt synd på de som deler ut telefonkatalogene som må begynne å styre med lister når de deler ut til privatpersoner :sjenert: )
Men de får mindre å bære på da :tommel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de får mindre å bære på da :tommel:

Som igjen fører til mindre inntekter til idrettslag og andre foreninger. Dessuten må de kjøre bil for å få ut katalogene uansett, så bæringen utgjør nok ikke så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan man jo ringe opplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som igjen fører til mindre inntekter til idrettslag og andre foreninger. Dessuten må de kjøre bil for å få ut katalogene uansett, så bæringen utgjør nok ikke så mye ;)

Jeg synes ikke det er noen god idé å produsere ekstra søppel for at idrettslagene skal tjene mer penger, det er så ekstremt lite de tjener allikevel på sånne ting. Jeg har selv vært igjennom den greia der, og vi kuttet det ut fordi det var for dårlig betalt. Vi begynte med varetelling for butikkene isteden og fikk 30.000 for en dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avbestilt (men vi fikk den selvsagt i går). Strømmen går så sjelden (tror det har skjedd to ganger som jeg kan huske, og det varte vel bare 10 minutter) og sannsynligheten for at jeg akkurat da skulle ha bruk for nummeret til noen jeg ikke kjenner er forsvinnende liten, og man kan uansett ringe opplysningen fra mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...