Spirito Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Bruker du egentlig papirutgaven av telefonkatalogen? Eller er du av de som irriterer deg over at den kommer i posten fordi du bruker internett? Avbestill den, da vel! Så gjør du samtidig noe nyttig for miljøet. Gå inn her: https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_f...reservationFlow Send gjerne denne oppfordringen videre til dine venner og bekjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 God idé! Jeg tror at fjorårets katalog fortsatt ligger innpakket en eller annen plass. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. februar 2007 #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for link! Telefonkatalogen er herved avbestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Dessverre for sent for min del. Til alt overmål presterte de å sende en katalog per pers i huset (dvs fire ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Men du kan jo reservere deg nå likevel, og så slippe katalogen neste år, Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 Done. Så kommer det ikke flere slike til oss, så slipper vi å kaste dem, år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Har jeg reservert meg for alltid da? Egentlig deilig har jo ikke brukt den på mange mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. februar 2007 #9 Del Skrevet 7. februar 2007 Takk for link! Nå er den avbestilt. Som noen skrev, fjorårets ligger fortsatt innpakket innerst i et skap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. februar 2007 #10 Del Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk, kan ikke huske når jeg sist brukte papirutgaven av katalogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 7. februar 2007 #11 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ville ikke avbestilt katalogen. Hva om man er uten nett i noen dager og trenger et telefonnummer? Bruker den lite men har den som backup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 7. februar 2007 #12 Del Skrevet 7. februar 2007 Er jeg nettløs, er jeg også telefonløs. Vekk med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 7. februar 2007 #13 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ville ikke avbestilt katalogen. Hva om man er uten nett i noen dager og trenger et telefonnummer? Bruker den lite men har den som backup. ← Da har man wap evt. "1881" på mobil eller fastlinje, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. februar 2007 #14 Del Skrevet 7. februar 2007 Supert! Her går den rett i papiravfallet med en gang den kommer, så likegreit og avbestille den. (Men syns litt synd på de som deler ut telefonkatalogene som må begynne å styre med lister når de deler ut til privatpersoner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2007 #15 Del Skrevet 7. februar 2007 (Men syns litt synd på de som deler ut telefonkatalogene som må begynne å styre med lister når de deler ut til privatpersoner )Men de får mindre å bære på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. februar 2007 #16 Del Skrevet 7. februar 2007 Men de får mindre å bære på da ← Som igjen fører til mindre inntekter til idrettslag og andre foreninger. Dessuten må de kjøre bil for å få ut katalogene uansett, så bæringen utgjør nok ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg ville ikke avbestilt katalogen. Hva om man er uten nett i noen dager og trenger et telefonnummer? Bruker den lite men har den som backup. ← Da kan man jo ringe opplysningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 7. februar 2007 Som igjen fører til mindre inntekter til idrettslag og andre foreninger. Dessuten må de kjøre bil for å få ut katalogene uansett, så bæringen utgjør nok ikke så mye ← Jeg synes ikke det er noen god idé å produsere ekstra søppel for at idrettslagene skal tjene mer penger, det er så ekstremt lite de tjener allikevel på sånne ting. Jeg har selv vært igjennom den greia der, og vi kuttet det ut fordi det var for dårlig betalt. Vi begynte med varetelling for butikkene isteden og fikk 30.000 for en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2007 #19 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes heller ikke at mindre inntekt for idrettslag er noe godt argument for produksjon av søppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar 2007 #20 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har avbestilt (men vi fikk den selvsagt i går). Strømmen går så sjelden (tror det har skjedd to ganger som jeg kan huske, og det varte vel bare 10 minutter) og sannsynligheten for at jeg akkurat da skulle ha bruk for nummeret til noen jeg ikke kjenner er forsvinnende liten, og man kan uansett ringe opplysningen fra mobiltelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå