Ernie Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 For oss er onnani viktig selv om vi har god sex sammen. Vår innstilling er slik at om den ene har lyst på sex og ikke den andre, så oppfordrer vi den andre til å kose med seg selv. Noen ganger kan dette også denne den av oss som ikke har lyst. For min del gjeder dette ofte på morgene i helgene. Siden jeg var ung gutt har jeg nesten alltid onanert på morgenen lørdag og søndag før jeg stod opp. I parforhold har dette også vært en flott tid å ha sex på, men lysten min er så og si alltid tilstede på denne tiden da jeg har fått sovet litt lenger. Da er det godt å bli oppfordret til å onanere før jeg står opp. For kona gjelder det oftest på kvelden, dersom jeg er for trøtt. Dessuten oppfordrer vi alltid hverandre om å kose med oss selv om vi er borte fra hverandre. Hvordan er det der ute i forhold til parforhold og onani?
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Helt fritt! Onani er bra for begge parter! Å leve seg inn i fantasier og kose med seg selv er viktig. Hadde sambo tatt fra meg dette ville jeg blitt skikkelig skuffa... Men det gjør han ikke - og jeg vet jo hva han gjør når jeg er borte
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hadde sambo tatt fra meg dette ville jeg blitt skikkelig skuffa.. ← Er det mulig å "ta fra noen" onanien?
Ernie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Det kan vel neppe bli tatt fra noen, men har lest om og hørt fra mange som ikke ville akseptere at partneren onanerer. Jeg kjenner flere menn, som ellers har uttalt at de aldri ville tillat partneren å ha vibrator. Nei, jeg tror ikke noen kan frata noen onanien, for blir det ikke akseptert, så blir det vel gjort i det skjulte. Men for oss er det viktig som en del av hverandres sexliv, og derfor er det flott for oss å kunne onanere uten å skjule det for den andre, om en av oss er kåt og den andre ikke. Onani skal være en del av sexlivet, og ikke en erstatning for kos med partneren.
Vernon Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Har ikke så mye å si her, bortsett fra at jeg er enig med Ernie. Onani er en flott måte for å "lette på trykket" når partneren ikke er tilgjengelig/ikke har lyst.
Aquila Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 (endret) "Ta fra" var kanskje feil ordvalg. Men dersom jeg hadde blitt fortalt at det var umoralsk, kjipt og skittent å gjøre noe slikt, da tror jeg at den partneren hadde misforstått noe - og jeg vet ikke helt om jeg hadde brydd meg om hans syn på det faktisk! Sambo ble en gang litt furt ettersom jeg hadde kjøpt meg en dildo som var ganske mye større en hans p.... Men han forsto fort at det ikke betød at jeg skulle ønske han var større - og da likte han det heller.. Heldigvis har jeg det bra som det er i mitt forhold, og jeg kan gjerne tenne på at jeg vet at han onanerer når jeg ikke er der eller ligger ved siden av meg og onanerer, fremfor å blir sur... Men det finnes sikkert de som blir det! Endret 7. februar 2007 av arctica
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Her onaneres det både sammen og hver for oss. Det er en helt naturlig del av vårt sexliv.
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Er det mulig å "ta fra noen" onanien? ← ja vist du kutter av hendene
Solskinnsbolla Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 så bra altså...trodde det bare var jeg som var kinky! jeg er veldig glad i å onanere,men føler det nesten som et svik mot sambo noen ganger... selv om en slik tanke er tull!! jeg veit han onanerer hver dag når jeg ikke er der. selv onanerer jeg ikke såååå ofte, men jeg kan gjøre det feks når han er i dusjen og jeg har senga for meg selv i 10 min om morgenen.
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Jeg finner det helt naturlig å onanere selv om man har kjæreste/samboer. Noen ganger vil ikke partneren. Noen ganger er man alene. Noen ganger har man bare behov for en kjapp en på egenhånd. Så lenge det ikke blir en erstatning for sex med partner så mener jeg det er fritt fram. Personlig så får jeg mer lyst jo oftere jeg får orgasme og det kommer jo partneren til gode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå