Gjest itla Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Overskriften sier vel det meste - jeg skulle gjerne visst om, og evt. hvor, man kan få tak i dette merket i Oslo. Jeg er ute etter Pore Strips'ene deres. De er mye bedre enn Nivea sine, synes jeg, men har gått tom etter hamstring i England, og det er en stund til jeg kommer meg bortover igjen.
royaltrux Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er ganske sikkert de selges ikke i Norge. Siste gang jeg var i USA faktisk klarte jeg ikke finne BIORE produkter. Ikke sikkert det er i produksjon lenger faktisk.
Gjest itla Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er ganske sikkert de selges ikke i Norge. Siste gang jeg var i USA faktisk klarte jeg ikke finne BIORE produkter. Ikke sikkert det er i produksjon lenger faktisk. ← Jeg fikk en venninne til å kjøpe med en eske til meg fra England i januar, så jeg tror egentlig ikke det har gått ut... Men det er teit at det ikke er å få i Norge!
Arkana Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Nei, de selges dessverre ikke i Norge. Jeg hamstrer selv når jeg er i England.
Gjest itla Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Nei, de selges dessverre ikke i Norge. Jeg hamstrer selv når jeg er i England. ← Takk! Det betyr at det bare er de dårlige(re) Nivea-stripsene som er å få her til lands, da...
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Har ikke sett dem her, så jeg kjøpte på Ebay.
Kihn Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 På ebay kan du få ganske mange for en slikk og ingenting, ja
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 jeg kjøpte nettopp sånne på eBay fra kina tror jeg. kosta noe sånt som 35 kr, og frakt var gratis.
Gjest Puseladden Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 jeg kjøpte nettopp sånne på eBay fra kina tror jeg. kosta noe sånt som 35 kr, og frakt var gratis. Hvilken selger kjøpte du fra?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Hvilken selger kjøpte du fra? Selgeren het xq1013 (XQ Beauty store)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Hvordan får dere dem til å virke best mulig? På meg tar de bare de øverste, små. De dypere, store, de blir værende hjem. Må klemme for at de skal komme ut, skulle ønske Bioré ville ta de også..
Gjest *lucky* Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Typen som heter Ultra biore strips skal visstnok være mere effektiv en vanlig biore strips. Jeg har bestillt begge deler så får se om det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå