Arkana Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Samboeren min skal ha mørk dress i bryllupet vårt, og jeg håper dere kan komme med tips til hvor vi kan se etter dette. Det bør være mer enn en Dressmann-dress, men trenger ikke være noen dyr designer. Noen som har gode forslag til butikker i Oslo, si gjerne litt om utvalget og prisnivået hvis dere vet.
Arkana Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Hva med V.I.C? ← Takk for tips, den hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Flere?
090607 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Follestad. Min tilkomne har kjøpt noen stilige dresser der fra Tiger of Sweden.
Prinsesse på erten Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Min mann fikk seg også en knallstiling dress fra Tiger på Follestad. De er litt dyrere enn gjennomsnittet - ligger vel på ca 5000,-, men er absolutt verdt pengene. Spesielt når han skal ha en mørk dress som kan brukes ved de fleste anledninger i ettertid.
Arkana Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Follestad hadde vi faktisk tenkt på allerede, bra å høre at noen er fornøyd med dem.
Prinsesse på erten Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Follestad hadde vi faktisk tenkt på allerede, bra å høre at noen er fornøyd med dem. ← Husk at det ligger to Follestad butikker i Akersgata da... Den som ligger rett bak Stortinget er avdelingen for den yngre garde. I den andre trives Pappa best
Prinsesse på erten Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Ellers kan dere jo ta runden på Steen og Strøm. Mange bra butikker der nå som kan være aktuelle i forhold til dress til brudgom. Og der ligger jo også Tiger.
Arkana Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 Husk at det ligger to Follestad butikker i Akersgata da... Den som ligger rett bak Stortinget er avdelingen for den yngre garde. I den andre trives Pappa best ← Aha, det var greit å få med seg. Selv om min samboer er 38 år så er han ikke helt pensjonert riktig enda. Ellers kan dere jo ta runden på Steen og Strøm. Mange bra butikker der nå som kan være aktuelle i forhold til dress til brudgom. Og der ligger jo også Tiger. ← Godt tips. Nå har vi litt å velge mellom.
Kath Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 I 2. etg hos Kristins Brudesalong i Lillestrøm! Masse fint til mannen!
Antoinette Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Henger meg på tipset om Tiger of Sweden, min kjære har en klassisk mørk grå dress fra det merket som er skikkelig flott. Den ble kjøpt hos Follestad.
nadia_t Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Min kjære kjøpte dress på For Men (4Men) på sandvika storsenter. Veldig fin, kostet ca 5000,- God service.
Kykkelikokos Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Mannen min kjøpte dress på en lokal dressbutikk her i Hønefoss, men de har samme merke og dress på Vic. Merket heter Frislid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå