Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hva er greia liksom? Forstår meg seriøst ikke på gutter, kan noen prøve å forklare hva denne fyren mener?? For ett par mnd begynte jeg å date en kar, og vi hadde det kjempekoselig sammen, jo mer vi var sammen jo mer følte jeg at vi machet og hadde inntrykk av at han hadde det på samme måte. For 2 uker siden var vi sammen, han lagde 3 retters middag til meg, vi hadde masse sex og bare koste oss. Dagen etter reiste han på fjellet, men vi sendte flere hyggelige meldinger. Så reiser han på jobbreise 1 uke, men lover å ringe derfra, men hører ingen ting.. Så snakker jeg med han når han er på vei hjem, og vi melder litt på kvelden, i en sånn koselig fleipete tone. Så hører jeg ikke noe på ett par dager, så ringer han men var så opptatt så han skulle ringe meg tilbake, noe han ikke gjorde… Så jeg sender en melding dagen etterpå om at det er helt greit han ikke er keen, men at da er det mer voksent å si det enn å si at man skal ringe når man ikke har planer om å gjøre det. Får lang melding tilbake om at han har så dårlig samvittighet men at det hadde vært så mye pes på jobb og at han skulle komme oppom meg for en prat dagen etter. Støter tilfeldig på han dagen etter og vi snakker i 2 sek om bilen min, og det er det jeg hører. Sender en melding fredag (ikke helt edru) om at jeg er forvirret og bare lurer på hva han vil, vil han at vi skal fortsette å bli kjent eller er det ikke så farlig liksom?? Får ikke noe svar. Sender melding søndag der jeg spør om han har tid til å prate litt på kvelden, så kan han også få igjen tingene sine. Da ringer han opp etter 2 sek, beklager at han har vært så fraværende men det hadde vært ett dødsfall i familien… Så vi har en hyggelig prat, men jeg er veldig usikker på hvor jeg har han. Så da jeg prater med han dagen etter så spør jeg rett ut om han vil at vi skal fortsette å bli kjent eller om det ikke er så farlig. Da presterer han å svare: Må jeg svare på det nå??? Egentlig så føler jeg jo at det er svar nok, han er ikke keen. Og det er helt greit. Samtidig så kjenner jeg at jeg blir så provosert over at man kan være så feig å ikke si i fra!! Han fikk jo servert en gylden mulighet til bare å komme med en eller annen dårlig unnskyldning, så var han ferdig med meg. Eller er han faktisk litt interessert, men har bare vært så fjern pga krise på jobben og dødsfall i familien?? Hva skal jeg gjøre nå lissom?? Han er 34 og jeg er 27 om det har noen betydning.
Xtra_lilje Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor ikke bare ta hans ord på at han har hatt krise på jobben og dødsfall i familien? Slappe av litt og ikke mase? 2 mnd er ikke allverden..Nå må jeg bare si, at adde det vært meg, som hadde hatt krise på jobben og dødsfall og fått en "hvor står vi, hva skjer melding" så hadde det vært litt turn-off...men det er nå bare meg og min reaksjon
Gjest Skinnfellen Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Ta et steg tilbake og pust helt ut. Slapp av og vent på at han tar kontakt igjen. Det ordner seg sikkert. Sorry, men man har ikke 24 timers meldeplikt når man er på datern. Det er fort gjort at hverdagens tjas og mas tar over...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Enig med nr. 2. Ikke press ham eller mas på ham, uansett hva årsaken til at han er litt defansiv er. Trekk deg stille og rolig tilbake og la han ta initiativet. Er han ikke intr. lar han det ant være med det. Er han derimot keen vil han garantert ta opp kontakten med deg og da får du se hva det blir ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå