go'jinta Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 da har vi utsatt drømmen til 2009:( det er jo trist, men da får vi spart opp litt og vi kan ha det mer som vi vil:) det er jo noe å se frem til:) ønsker alle bruder lykke til med bryllupet og drømmen mannen sin
Hulder Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Det var litt trist å høre da. Men sikkert veldig fornuftig. Er ikke det granne artig å ha et økonomisk press over seg når man skal planlegge bryllup og ønsker å bruke litt penger på det. Og nå har dere så god tid at dere kan få utnyttet dere av salg og gode tilbud! Lykke til, og nyt forlovelsentiden!
Gjest Ballerina Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Så trist! Jeg kan tenke meg følelsen... men da får dere kose dere mye i forlovelsestiden!! ...så ønsker jeg dere lykke til med bryllup i 2009!!!!!!!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Uff så trist! Men sikkert veldig fornuftig... Lykke til med bryllup i 2009
go'jinta Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 takk alle sammen ja, vi koser oss masse og gleder oss vilt jeg kommer nok til å komme innom her for det.. hehe
Gjest Ballerina Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 jeg kommer nok til å komme innom her for det.. hehe ← hehe... sikkert vanskelig å slutte ...og du skal jo planlegge bryllup! Da har man jo skikkelig lov til å henge her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå