Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hva skriver dere i en melding til en mann for virkelig å sjarmere han?
snøfnugg Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Det kommer an på målet med meldingen...Ta en pils? Date? Middag? Bare si at han er fin?-og ikke minst kommer det an på han som person... :-)
Gjest Edel-Mari Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 spør hvordan forholdet er men f.x: hello handsome, hei kjekken øl i kveld? hey hunk vil du bli med å kosesepåtvmedmeg?
Smascha Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 spør hvordan forholdet er men f.x: hello handsome, hei kjekken øl i kveld? hey hunk vil du bli med å kosesepåtvmedmeg? ←
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Da jeg var på dateren med min mann og han var så utroooolig treg med å "gi gass", så fikk han denne mld en kveld jeg ønsket litt kos: "Sengen min er ganske hard, men jeg er god og myk...." Da tok han hintet rimelig fort Hoppet opp av sengen på gutterommet og rett i bilen Mimre.....
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Kom på mer enn det jeg skrev over her. Hadde en elsker som jeg ville ha besøk av. Sendte han en " Want some wam-bam-thank-you-mam tonight?" Det ville han
Gjest Gjest_Jest_* Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Det finnes tydeligvis fremdeles kule jenter der ute.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Hvor er det de som har svart har lest at det er snakk om å hoppe til sengs her? TS spør hva som kan skrives til en mann hun vil sjarmere, ikke knulle. De som ikke ser forskjellen på det vet kansje ikke hva å sjarmere, eller bli sjarmert vil si?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Hvor er det de som har svart har lest at det er snakk om å hoppe til sengs her? TS spør hva som kan skrives til en mann hun vil sjarmere, ikke knulle. De som ikke ser forskjellen på det vet kansje ikke hva å sjarmere, eller bli sjarmert vil si? ← Det har sin sjarm å knulle. One day you'll get there.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er ganske enig i det gjest sier her og forstår heller ikke hvorfor det absolutt skal dreie seg om sengehygge? "Knulle" er ingen imponerende eller nytenktende handling. Alle og hvem som helst kan knulle til enhver tid. Det ville ikke sjarmert meg som mann stort.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Siden du er så nytenkende kan du vel hjelpe ts med noen sjarmerende meldinger som ikke alluderer til sengehygge. Eller er det bare grining på deg?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har full tiltro til at ts fixer dette finfint selv, og fra erfaring vet jeg at det som alltid (uten unntak) treffer best, er det som kommer fra ens eget hjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå