Snil@ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Ja, som overskriften sier lurer jeg på hva forskjellen på vanlig pudder og solpudder er. Og hvorfor bruker man solpudder i tillegg til foundation? Jeg bare lurer jeg , håper det er noen som har litt bedre peiling på dette enn meg kan svare....
GoldenGlow Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vanlig pudder er for å få bort "glinsete" hud, for å få mattet huden. Solpudder er for å få en frisk "vært ute i solen" farge Derfor bruker man det over foundation. Dvs Foundation skal være samme farge som huden din egentlig er, det skal også et vanlig pudder være. Solpudder er derimot brunere og og har litt skimmer Blir veldig friskt og pent!
Snil@ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for svar. Jeg har sett flere som har brukt solpudder og de har jo hatt en "glød" i ansiktet, men skjønte liksom ikke hvorfor man brukte begge deler. Da blir det nok en tur ut på et parfymeri for meg, dette må jeg og prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå