Gå til innhold

Penisring (Ereksjonsring)

Ernie

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med bruk av slike ringer?

Både ringer som festes innerst på penis eller rundt både penis og pung.

Vi har lest litt reklame for slikt, og det skrives både at de øker ereksjonen og holder på den en stund etter orgasme, slik at samleiet kan holdes en stund etter mannens sædavgang.

Vi har vurdert å kjøpe, men det hadde vært greit å vite om det er noen som har positiv eller negativ erfaring.

Både fra menn som selv har brukt og kvinner som har hatt/har menn som har benyttet.

For oss er ikke målet å bruke ring for å få til ereksjon, men for å forlenge/forbedre.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo kjøpte det for en stund siden. Vi synes det var veldig gøy å prøve. Og meket en viss forskjell, men ikke noe som brukes idag. Vi hadde bare de vanlige 3-pack gummiringene , da, og det finnes jo så utrolig mange forskjellige varianter, så gå inn på en nettbutikk og les om de forskjellige..

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe med meg en pakke hjem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig svar.

Vi holdt på å kjøpe en slik pakke en gang, med ulike størrelser.

Er de så elastiske at de holder på fasongen ved bruk, eller blir de videre etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig svar.

Vi holdt på å kjøpe en slik pakke en gang, med ulike størrelser.

Er de så elastiske at de holder på fasongen ved bruk, eller blir de videre etterhvert?

Hehe.. spørs vel hvor stor du er da ;)

Men er det kun de vanlige 3-pack gummiringene, så hadde jeg tatt en ny en, hvis de andre begynte å vie seg ut og slikt. Vi har ikke brukt de så mye, at vi så om de gjorde det. Men skulle ikke tro det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også brukt noen slike for å forlenge samleiet/bevare ereksjonen! Har fungert veldig bra... Har to ganger kjøpt ringer som har vibrator og en klitorisstimulerende figur på. (ser utrolig harry ut, men er helt utrolig bra :ler::sjarmor: )

Prøvde en rød gummibamse og har hatt en sort delfin... Veldig bra for begge to.. Vibratoren sitter under ringen som tres innerst på penis, mens bamsen står på øversida av ringen og treffer klitoris med skikkelig dirrende effekt når du legger deg over fruen din!

Det ser (og høres) kanskje litt moro/teit ut men er bare utrolig bra :tommel:

:klem: fra veldig fornøyd jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penisring er mest tull Ernie! Du blir kåt av å kjøpe, av å prøve, av å ha den på, gjelder for begge forsåvidt. Men den forlenger aldeles ikke ereksjonen.

Men for all del, bare kjøp, det er tøft med litt variasjon. Jeg anbefaler penismansjett heller, den funker!, men ingen ting forlenger ereksjonen.

Hilsen fitte-elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest Kakespade

Gammel tråd men forsatt et tema antar jeg :)

Er en man som har tenkt en hel del på teste slike ringer for å styrke ereksjonen.

Hvis mye er bra må jo mere (større) være bedre... eller var det ikke slik.

Aldri blitt noe av, så langt...blir snart.

Har eksperimenter litt med provisoriske løsninger, og dette er hva jeg har funnet:

Ringen hindre blodet fra å forlate penis, så ja ereksjon vil kunne opprettholdes mot kroppens vilje.

Ereksjon må selvsagt finne sted før ringen kan ha en funksjon, ringen hjelper ikke på blodtilførslen inne i penis, den bare hindrer blodet komme ut igjen.

Sikkert litt avhengig av person, men en kan nok forvente en noe større/hardere penis med ring, en uten.

Dette fordi det pga ringen bygges opp et høyere blodtrykk inne i penis, en normalt.

Kjøp justerbar ring, føres på og strammes inne ved roten. En ring med med konstant str vil måtte være en pest og en plage å både få på og av. En slik ring skal stramme ganske godt for å funke, og jeg ville nødig ha prøvd skvise en slik på når penis var erigert.

Eventuelt kan en kanskje forsøke med strips om en vil teste, må da ha en saks for hånden når den skal av.

Helt ny ide, har ikke prøvd med strips selv, men d skal jeg jaggu gjøre nå :)

Vert å huske er at en slik ring ikke kan sitte på i det uendelige uten fare for komplikasjon. Den manglende blodsirkulasjonen er ikke heldig i det lange løp. Har sett 30min nevnt på steder de selger slikt, men ikke skyt meg om det ikke stemmer :)

Innlegget redigert for e-postadresse iht reglene.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kakespade

Kontramelding, strips var ingen god ide...

Skarpe kanter som skjærer seg inn i huden... en heller smertefull opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...