lillen Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Skjønner at dette er veldig individuelt, og at det varierer fra familie til familie, men jeg spør likevel: Er det "vanlig" å få penger i bryllupsgave?
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Det er mange som ønsker seg pengegaver eller gavekort i spesielle magasiner eller forhandlere. Personlig synes jeg det er en kjedelig gave å gi, selv om brudeparet vil ha til bryllupsreisen eller ny sofa eller noe.
Pip Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Har vært ute for at noen ønsker seg det... Men gir det aldri selv... Jeg er personlig av den oppfatning at bytting av penger ikke har noe med gaver å gjøre, sånn egentlig (f.eks. til jul... Det blir liksom litt for dumt når man bytter sedler...). Så ingen penger fra meg, samme hvor sterkt de ønsker seg en sofa... :D (Det hørtes kanskje litt slemt ut, men tross alt så burker man å ønske seg noe annet også... Og da gir jeg heller det...)
Montezuma Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 Jeg gir aldri penger, fordi jeg elsker å fikse personlige gaver og kort. Me jeg er er vedlig glad i å få penger! Til bryllupet fikk vi 10 000,- i penger og gavekort. For det fikk vi nye møbler til stue og soverom, samt komplettert middagsserviset vårt. Kjempefornøyde var vi!
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Ååh jeg håper inderlig at vi får penger til bryllupet vårt ! Vi har absolutt ALT vi trenger, har bodd for oss sjøl i over ti år og mangler bare peis.... Tenk å få penger nok til å sette inn en peis da dere...
it Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 Vi ønsker også penger eller gavekort i gave, siden vi trenger en del nye møbler. Men skjønner at det er litt kjedelig og vet ikke om jeg selv ville gitt det i bryllupsgave til noen. Men vi har også mange andre gaveønsker som ikke er så dyre, så da har folk mulighet til å velge. Det viktigste tross alt er at flest mulig kan komme å feire dagen med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå