Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang er det en voldtekstbølge i Oslo. Nok en gang er det våre nye landsmenn som representerer overgripersiden. Nok en gang hører vi ikke et pip fra organisasjoner som SOS-rasisme og andre innvandringstilhengere.

Innlegget er redigert. Mette Admin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan spå en ting, iallefall. Etter og lest innlegget dit. Det kommer til og skylle en anti-rasistisk, rødstrømpe bølge over innlegget ditt.

Håper du har redningsvest, ellers skal jeg slenge deg et tau jeg..

Hmmm,, du sier noe. Kan ikke si jeg har lagt merke til noen nsom har gått ut og fordømt dette selv. Men du er du sikker på at det er innvandrere egetnlig: voldtektsmannen er jo beskrevet som lys i huden, og mørk i håret. Kunne vært naboen det... Men han er fra Geilo....

Uansett hudfarge/etnisk bakgrunn: på overgriperne. Så hadde vel vært en passende straff vært et balltre i huet.

Ser frem tilo den dagen det står i vg: voldteks mann prøvde seg på feil dame, Ligger nå og puster i maskin på ullevål universitets sykehus. Hehe det hade vært et avbrekk i hverdagen.

Ex.

Skrevet
Håper du har redningsvest, ellers skal jeg slenge deg et tau jeg..

Intet gjør meg mer glad. Det er ikke så mange som tør å tilby meg en redningsvest her på KG. Du er faktisk den første. Hvor sykt er ikke det?

Men du er du sikker på at det er innvandrere egetnlig: voldtektsmannen er jo beskrevet som lys i huden, og mørk i håret. Kunne vært naboen det... Men han er fra Geilo....

Innlegget er redigert. Mette Admin

Skrevet

Hehe så sant du ikke sier du er støtte medlem i Ottar. Eller noe slik piss generelt: Slenger jeg gjerne et tau jeg... Ingen problem med det...

Har du merket det, hvor fort enkelte her inne blir hissige... Ikke lett det der...

Mulig det er noe traumatisk fra barndommen..

Jo jeg leste dette innlegget. Det fremgår vel ganske klart at dem ikke sikter til folk med vestlig opprinnelse...

Helt syke greier, sannsynligvis: noen/en som følger etter dem hjem. etc.

Prinsens gt er jo ikke akkuratt bygdøy alle. Men folk må nesten få lov og gå trygt hjem. Uansett hvor dem bor.

Nei jeg opprettholder min siste uttalelse, et balltre i hue hadde gjordt seg. Uansett opprinnelse, synest dette er sykt.

Ex..

Skrevet

Nei, jeg er så absolutt ikke noe støttemedlem i Ottar. Eller noe annet middelklassesosialistisk for den saks skyld. Men på den annen side er jeg alt annet enn borgerlig orientert. Noe som blant annet betyr at jeg ikke helt ser effekten av strengere straffer og ei heller anser personlig ansvar for å være en reell størrelse.

Dog mener jeg at nordmenn har en altfor dårlig rett til å forsvare seg selv. Så en voldtektsforbryter som ligger på Rikshospitalet med kraniebrudd, påført av voldektsofferet, er helt i min gate.

Skrevet

Da tror jeg vi helt klart snakker samme språk.

Hvis man ser på straffelovens §48, Nødverge. Så tror jeg man har en ganske solid sak. Om man skulle ha forsvart seg. Må bare huske på og ikke gjøre for mye ut av det. Hvis det er vitner til stede da, vel og merke.

Vanskelig og pynte på ting da. Og da sliter man med en stygg §229, legemesbeskadigelse. Kanskje med skjerpende omstendigheter. Hvis man gjør for mye ut av det...

Leste om en dame fra USA, hun ble forsøkt voldtatt, dessverre for voldtektsmannen, hadde kvinnen trent Muay Thai i flere år. Så han fikk sitt livs opplevelse. Stakkaren ble jo helt smadra, for så og få en lang fengsels straff. Hehe. Men dette er mange år tilbake.

Exodus: tror ikke på et øye for et øye. Han tror på 2 øyer for et øye....

Skrevet
Leste om en dame fra USA, hun ble forsøkt voldtatt, dessverre for voldtektsmannen, hadde kvinnen trent Muay Thai i flere år. Så han fikk sitt livs opplevelse. Stakkaren ble jo helt smadra, for så og få en lang fengsels straff. Hehe. Men dette er mange år tilbake.

Exodus: tror ikke på et øye for et øye. Han tror på 2 øyer for et øye....

Akkurat på det punktet mener jeg USA er mye bedre enn Norge. Her i Norge ville hun blitt straffedømt og overgriperen gått fri. Hvor absurd er ikke det?

Bønna: tror på vitenskap og rasjonalitet.

Skrevet (endret)

Har fått med meg at det er NOK en voldtekstbølge i Oslo for tiden,og det gjør meg helt kvalm..

Det er rett og slett så forbanna urettferdig at kvinner må gå å se seg over skulderen når vi er ute av døren.

Og,ja..jeg tenker stort sett at det er invandrere med et SKADET kvinnesyn som står bak. De uten respekt for kvinner,og som ser på norske jenter som horer.

Jeg skulle gjerne kastrert disse folka med en dritsløy smørkniv!!

Endret av billie
Gjest Bodillen
Skrevet

Jøss, bønna har møtt en likesinnet? Så hyggelig, da.

Voldtekt er forkastelig, uansett hvem som begår ugjerningen, og en passende straff for disse svinepelsene ville vel vært å skjære av dem redskapen med ostehøvel.

Stort mer er det vel ikke å si om den saken...?

Skrevet

Jeg er helt enig i det! det er fullstendig forkastelig om det er en nordmann eller iraner som står bak.

Men når tilfellet er at de siste voldtektene i Oslo er begått av et stort flertall innvandrere,så må man jo få reagere på dette..

Men det er helt klart også mange nordmenn som er fullstendig ødelagt i hodet,og som synes å voldta kvinner er deres rett.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være en overraskelse at Oslo opplever en slik ”voldtektsbølge”. Det samme har man hatt i Stockholm i lang tid.

Man har sett tendensene til det lenge.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Voldtekt er forkastelig, uansett hvem som begår ugjerningen, og en passende straff for disse svinepelsene ville vel vært å skjære av dem redskapen med ostehøvel.

Stort mer er det vel ikke å si om den saken...?

Nei, det er jo ikke mer å si om den saken!

Voldtekter er forkastelig uansett hvem som utfører denne grusomheten!

Bønna vil vel helst ha det fram at det er våre nye landsmenn som er de værste!

Tar jeg feil Bønna?

Du liker ikke våre nye landsmenn du har jeg skjønt! Hvor mange kjenner du selv av våre nye landsmenn forresten?

Sist jeg spurte svarte du at jeg bare skrev suppehistorier! Ikke mye saklig svar!

Spørsmål til deg Bønna: Tror du at alle våre nye landsmenn, mer eller mindre er bedragere og forbrytere?

Foresten jeg vil stille deg det siste spørsmålet på personlige meldinger.

Endret av Silmarill
Skrevet (endret)

Det er forkastelig uansett hvem som gjør det. Hvorfor skal SOS-antirasisme gå ut og uttale seg? Jeg regner med at de mener det er like ille om det er en nordmann som står bak og heter Ola, eller en fra Pakistan som heter Ali. At jeg er antirasist betyr ikke at jeg forsvarer noen som bedriver voldtekt. Det kommer uansett ikke ann på hudfargen.

Jeg har bodd på østkanten i Oslo i hele mitt liv, aldri følt meg truet av en eneste "utlending", men faktisk mer av de fulle mennene som raver rundt i byen en lørdagskveld, da jeg tilfeldigvis ofte besøker venner eller bekjente. Og de er tilfeldigvis nordmenn. Wee. By the way; selv foretrekker jeg å kalle mine venner av "utenlandsk opprinnelse" for nordmenn, da alle faktisk er født i Norge, men tilfeldigvis har en litt annen hudfarge enn meg selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Min tur!!!!!........

Personlig må jeg si at jeg kjenner: tunisere, ghanesere, pakistanere, folk fra geilo (nabon) hihi, gudbransdøler, nordlendinger. Folk fra Tønsberg

+ jeg har jobbet med: bulgarere, russere, afghanere, kinesere. Å herregud: Ja tror jeg har vært borti de fleste folkeslag/etniske grupper. Og anser ikke meg selv som rasist...

Men, jeg vil herved påstå at mange av de folkene har et bederva kvinne/menneskesyn. Mye syke folk... Og jeg er heller ikke så veldig tilhenger av at vi skal ta i mot så mange nye innvandrere. Men det er min personlige mening.

Verste er en av tuniserene jeg jobber med. Han er den største rassisten jeg vet om. Han er gæern, hagler skjellsord, og rasistiske gloser. En dag hadde han en frp pin på seg: da en pakistaner kom og spurte hvorfor han hadde den, da svarte han kaldt og rolig: stem Hagen, jeg vil hjem... Men som sagt han r ikke helt god da,, + ghaneseren: han nekter og slippe inn somaliere (han jobber som dørvakt), og personlig må jeg si at min erfaring med dem er ikke så forbanna bra den heller. Når de har sitti hjemme helle dagen og tygget khatt, for så ut med kniven på innerlomma... usja meg.

Men nok om de, dessverre så domineres media av utlendinger som utøver kriminelle handlinger.. drap/voldtekter/æresdrap, what ever.

Kanskje er det generelt mye møkkafolk blandt dem?, kanskje fokuserer media på det fordi det selger? eller????

Ex...

Skrevet
Nei, det er jo ikke mer å si om den saken!

Selvfølgelig, hvordan kunne jeg glemme at det er fullstendig irrelevant å ta opp årsaker og løsninger.

Bønna vil vel helst ha det fram at det er våre nye landsmenn som er de værste!

Det er ikke jeg som vil ha det til at det er slik. Det er faktisk slik det er. Innvandrerne er voldsomt overrepresentert på voldtektsstatikken.

Skrevet
Det er ikke jeg som vil ha det til at det er slik. Det er faktisk slik det er. Innvandrerne er voldsomt overrepresentert på voldtektsstatikken.

Ikke på voldtektsstatistikken som sådan, Bønna, men visstnok på statistikken over overfallsvoldtekter.

De aller fleste voldtekter utøves fremdeles av en offeret kjenner godt, kjæreste, eks eller venn.

Skrevet
De aller fleste voldtekter utøves fremdeles av en offeret kjenner godt, kjæreste, eks eller venn.

Finnes det noe godt grunnlag for å hevde at mørketallene ikke også omfatter innvandrere, slik at dette nøytraliserer det tydelige bildet man får fra den offisielle voldtektsstatistikken?

Skrevet

Det omfatter sikkert også innvandrere, men det finnes ikke belegg for å si at de er i flertall der også. Det har vært sånn til alle tider, problemet er vel gjerne at voldtekt utført mot kone, kjæreste, samboer, venn ikke like ofte fører til anmeldelse da man "vet" man ikke kommer noen vei med det i sånne tilfelle.

Enkelte menn har problemer med å ta et nei for et nei, fremdeles i 2007, men dette var verre før. Jeg tør påstå med ganske stor sikkerhet at disse skjulte voldtekene har foregått alltid, men at de kanskje ikke har blitt oppfattet som voldtekter før feministene kom på banen og mente at damer også skulle være herre over egen seksualitet og at sex ikke var noe de var pålagt i et parforhold.

Skrevet
Enkelte menn har problemer med å ta et nei for et nei, fremdeles i 2007, men dette var verre før. Jeg tør påstå med ganske stor sikkerhet at disse skjulte voldtekene har foregått alltid, men at de kanskje ikke har blitt oppfattet som voldtekter før feministene kom på banen og mente at damer også skulle være herre over egen seksualitet og at sex ikke var noe de var pålagt i et parforhold.

Ettersom dette er et større kulturelt betinget problem blant innvandrermenn enn norsk menn, er det vel neppe god grunn til å anta at mørketallene nøytraliserer det klare bildet som den offisielle voldtektsstatistikken gir oss?

Skrevet

Dette vet jeg ikke nok om, jeg vet bare at menn alltid har voldtatt, også før innvandrerne kom til landet..

Jeg vet også gjennom ting jeg har lest at man ikke like lett anmelder en ektemann, eks, kjæreste eller venn.

Antakelig anmelder ikke innvandrerkvinner sine menn heller, så der står det sikkert ganske likt.

Det er til og med mulig at det kjennes lettere å anmelde en mørkhudet enn en hvit norsk mann.

Jeg fant disse på google: t

http://www.spaltet.net/291005135649_dette_..._fjorden_m.html

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article963694.ece

De gir ingen tall, men det er relevant lesestoff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...