Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 kjæresten min har utrolig mange ideer mtp sex og jeg ønsker selvsagt å delta En av de tingene han snakker mye om er at han skal gi meg orgasme når jeg kjører bil. Jeg liker spenning og utfordringer, men dette høres da en tanke farlig ut?? Hva mener dere?
Gjest Maksprell Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Det første som slo meg;Hold dere unna E6! Ta en minst mulig trafikert vei
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Nei, nix og absolutt ikke! Risikere liv og helse til både meg selv og omgivelsene pga sex? Huff.
Gjest Vidvandre Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Oki, hvis dere gjør det, kan du si fra litt på forhånd, så jeg kan holde meg inne den dagen? Mao syntes jeg ikke det er en så veldig god ide, nei. Under bilkjøring skal man ha fokus på det man holder på med.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Du er ikke først. Leste om noen som hadde gjort det før. Han kjørte, og hun sugde henne. de kræsjet da han kom. Og kvinners orgasmer er visst 9 ganger sterkere? SÆRLIG at hun klarer å holde seg på veien...
FantasDick Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Nei ærlig talt, ikke bland stakkars uskyldige inn i de ville sexlekene deres.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Sier som de andre; nei, orgasme under kjøring er farlig og totalt uansvarlig.
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Både orgasme og seksuell stimulering generelt under bilkjøring er livsfarlig. Bare tenk på hvor lite man får med seg av det som skjer rundt en når man har sex. De som blir så kåte at de må ha hverandre under en biltur, noe som kan skje, må stoppe bilen. Dersom man stopper et sted man ikke støter noen, så er det bare å utfolde seg!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje dere bare kan late som om dere kjører? Kjør til en øde skogsvei, lat som om du kjører og må konsentrere deg og kos dere. Men hold dere unna vanlig bilkjøring!
Vernon Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Slenger meg på her, å seksuelt stimulere noen som kjører bil er uforsvarlig. Har flere ganger nektet partnere å suge meg mens jeg kjører bil, da jeg setter mer pris på å vite at de er trygge, enn å få en orgasme...
Gjest glamourgirl Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har gjort det... Men ikke til han kom... Dessuten ble han så redd at han ikke ble stiv en gang, så jeg antar at han ikke syns det var særlig opphissende Var sikkert mer min fantasi, når jeg tenker meg om...
Trampe Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Sex i bilen er både morsomt og spennende, men da skal bilen være parkert. Vil du virkelig risikere livene deres? Og ikke minst livene til alle rundt dere?
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Er mann, og har flere ganger runket under lange kjedelige bilturer. Det går helt greit.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 Å holde på mens man kjører vitner om høy harryfaktor og moderat intelligens. Vær sikker på at det er minst en alvorlig kræsj hvert år i verden pga dette.
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 Runke mens man kjører høres ikke særlig lurt ut det heller. Nå har jeg ikke hatt sex i bilen, men jeg har vært så kåt at jeg har stoppet bilen og runket før jeg har kjørt videre. Var bra for konsentrasjonen!
Gjest TS Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Tenker som brorparten her og vurderer å kjøpe meg en L til å sette på bilen. Hvis han begynner kan jeg bare stoppe og be han kjøre, dersom han ikke godtar det får han jo gå.Han har ikke lappen så det kan bli en lang tur.... Var egentlig bare litt nysjerrig på om noen hadde gjort det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå