sneipen Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har noen tips om lokaler i vestfold hvor vi kan holde mat og drikke selv?
090607 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hvor i Vestfold? Kjenner kun Larvik. Der er det blant annet Druidenes hus med plass til 60. Ellers er det jo alltids idrettshytter eller samfunnshus man kan leie.
Pinki Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vet om flere iTønsberg: Riggerloftet - Villa Møllebakken (gamle biblioteket, men det er VELDIG populært så her må du være tidlig ute!!!) - Lokalene til Tønsberg Amatørteater Endret 7. februar 2007 av Pinki
Brura2007 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Gimle selskapslokaler på Nøtterøy også? Jeg spør deg også, hvor i Vestfold?
sneipen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2007 Beklager om jeg var litt upresis - men det er litt sånn at vi har lyst å gifte oss i år - hvis vi finner lokaler som er ledig hvor det ikke er langt til hotell for overnatting.... Så vi har verken bestemt dato eller sted - vi ønsker å finne lokale først, for det andre er ikke så viktig. Ingen av oss ønsker å gifte oss på våre hjemsted.... Jeg vet vi er innmari sent ute - men vi ser hva vi får til. Så vi har ikke noe bestemt sted - vi håper å finne lokaler ved kysten. Gjerne Tønsberg/Nøtterøy området, men ikke noe krav. Takk for tips så langt, håper på flere! (Vi blir ca 80 gjester)
Brura2007 Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Hør på golfbanen på Borgheim, der kan man leie det store huset :-) Vi skal ha det på Rica Havna på Tjøme... Morsomt å treffe andre bruder fra dette området! Når skal dere gifte dere?
Pinki Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Gimle selskapslokaler på Nøtterøy også? Jeg spør deg også, hvor i Vestfold? ← Her kan du ikke stå for mat og drikke selv! Vi gifter oss 30. juni, hva med deg Brura2007?
Brura2007 Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Her kan du ikke stå for mat og drikke selv! Vi gifter oss 30. juni, hva med deg Brura2007? ← Aha, ok... Vi gifter oss 2.juni - så er litt før deg Hvor skal dere gifte dere, og hvor skal dere ha det? Vi gifter oss på Nøtterøy kirke. Gleder meg!
Pinki Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Aha, ok... Vi gifter oss 2.juni - så er litt før deg Hvor skal dere gifte dere, og hvor skal dere ha det? Vi gifter oss på Nøtterøy kirke. Gleder meg! ← Å, så morsomt! Vi gifter oss også i Nøtterøy kirke, og skal feire på Riggerloftet! Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå