ashera Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 ... er på tilbud på Liedl nå, ifølge et flygeblad som kom i posten i dag. Ikke helt heldig på norsk, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Hehe, jeg så det en gang jeg var innom en Lidl-butikk. Husker at jeg komenterte det til personen jeg handlet sammen med. Litt komisk i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 7. februar 2007 #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror ikke jeg hadde kjøpt Adritt nei, i frykt for hva klærne mine ville lukte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Når vi flyttet inn i denne leiligheten fulgte det møbler med, tilogmed adritt Den var helt grei, men jeg kjøpte zalo neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Ah, trodde det var vaskemiddel til klær jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg ser ikke problemet. https://naob.no/ordbok/a- Anonymkode: b0d88...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå