Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Nå har jeg irritert meg en stund over at jeg ikke finner en sang. Den het Mary tror jeg, eller hvertfall noe med Mary, og den ble spillt ganske mye på MTV i sommer. Det var en dame som sang, og jeg innbiller meg at hun var svensk, men er ikke sikker. Videoen var veldig spesiell (litt syk ), og det var hvertfall noen folk utkledd som ballerinaer. I tillegg husker jeg at hun som synger satt foran et sånn typisk "teater-speil", og sang, og hun hadde mange armer (?). Noen som vet hva sangen og artisten heter?
snøfnugg Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har du søkt i mtv sin musikkbase? På nettsiden deres?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har prøvd nå, men det er så sykt mange sanger som heter Mary, så fant ikke ut noe
Gjest Blanca Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 (endret) med Scissor Sisters har ballerinaer, men det er en mann som synger og jeg kan ikke se alle de armene du beskriver. Uansett, en veldig fin sang Endret 8. februar 2007 av Blanca
Amalie_85 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Du kan ikke huske noe av det dem sang heller?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Du kan ikke huske noe av det dem sang heller? ← Nei, det er det som er så teit! Jeg husker stemmen til hu dama, åssen hu ser ut, og at det var noe med Mary, men ikke noe mer
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Aha! Jeg fant det ut til slutt.. Måtte inn på svensk google, sjekke kun svenske sider (siden jeg trodde hun var svensk), og søke på mary lyrics Da fant jeg det ut.. Det var denne her http://www.youtube.com/watch?v=6d1uMbRCvtQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå