Gå til innhold

Gym Form Pluss

Vala

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig lovet meg selv å ikke kjøpe noe fra tv-shop, men er litt fristet.. Noen som har forsøkt og vet at det virker? Det er denne elektriske muskel-stimulatoren. ( http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23&moreinfo=1 ) Kjennes det ekkelt ut?, som om man får støt eller lignende? Jeg har en kneskade som gjør at jeg ikke kan trene så mye som jeg har lyst, så det høres litt interessant ut. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du kan få kjøpe min..billig hehe

jeg falt for fristelsen, men jeg har ikke tålmodighet til dette jeg, så den blir aldri brukt, og jeg angrer på at jeg kjøpte den. Kan ikke si om det virker eller ikke, fordi jeg aldri virkelig har gått inn for å prøve sånn ordentlig...,man må ha gooood tid,

GOD PÅSKE"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan få kjøpt min billig også...har ikke tålmodighet til det greine jeg heller. Men jeg har prøvd den noen ganger, og jeg tror den funker. Kjøpte den etter at noen venner av meg anbefalte den, så den er sikkert grei...men jeg fant ut at jeg heller kunne begynne og trene...og nå er jeg blitt skikkelig treningsnarkoman!

God Påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert i å kjøpe jeg, selv om jeg sikkert går lei ganske fort jeg også.. haha.. Har svart deg på mail bel@ni

Med hilsen Vala 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vala den 2002-03-28 10:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå må dere gi dere med dette tullet!

Hvis dette såkalte vidundermiddelet hadde virket, tror dere ikke at det hadde vært standard hyllevare og ikke noe TVDRITPRODUKT

Hei, de har en krem som man kan smøre på de områdene man slanke seg på!

Mange har kan jo massere dette inn i hodebunnen, for noen er jo rimelig tjukke i huet! He he (kunne ikke dy meg for den!)

Lykke til med mindre kalorier og mer trening da alle sammen!

mvh

Mannen som brølte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonyme brølende mann!

For det første er jeg slank og spiser sunt og passe mengder mat så jeg trenger ikke mindre kalorier. Dessverre har jeg en kneskade så jeg ikke kan trene så mye som jeg ønsker så det er nok ikke noe alternativ. Ei heller trenger jeg noen krem som skal gjøre noe mindre eller større. Derimot ønsker jeg å beholde en fast kropp.

Samboeren min har tidligere vært hos fysioterapaut og fått behandling med muskelstimulator etter en langvarig idrettsskade. Han ble alltid veldig støl etter denne behandlingen, så det har nok en effekt på musklene. Slik behandling er ganske vanlig, for eksempel for aktive idrettsutøvere. Så vidt jeg har forstått er Gym Form Pluss noe av det samme. Den virker kanskje ikke like bra, men det vil jo vise seg. Det er jo min business hva jeg vil bruke pengene mine på!

Forøvrig er jeg enig i at det selges mye slanke-humbug!

Klem, Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...