Kayli Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har veldig lyse øyebryn, og ytterst er det nesten ikke noe bryn i det hele tatt. Det betyr at de må sminkes, selvfølgelig, ellers ser jeg både blass og trøtt ut. Til nå har jeg brukt en øyebrynsblyant, veldig forsiktig, og tona den ut med q-tips. Har panikk for mørke strekbryn. Nå vil jeg gjerne prøve øyebrynsskygge, fordi jeg hører at det er lettere å få en naturlig look (jeg sminker meg veldig lite - kun vipper og bryn). Noen som kan dele erfaringer og råd om gode kjøp?
Luzi Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bruker stort sett blyant, og børster igjennom brynene med en ren vasket mascara børste etterpå. da blir den ganske "tonet ut" og det er det som fungerer best for meg:) øyenbrynsskygge synes jeg blir for mørkt, og det er utrolig vanskelig å få jevnt. (spesielt om man har påført det litt skeivt) hvis jeg skal på byen eller noe spesielt, pleier jeg å bruke litt av begge deler. gjør som jeg pleier, og påfører LITT (såvidt det er noe) skygge innerst av øyenbrynet. (mine begynner så utrolig langt ute!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå