Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 La oss si at man har en god venn som man treffer fast en gang i uken. Startet med turgåing etter jobb, så ble det fast å gå på kino og kafe etterpå. Han er veldig oppmerksom den ene dagen, men vanskelig å få fatt i resten av uken. Svarer ikke på meldinger, har telefonen skrudd av etc. Men alltid på plass når fredagen kommer. Hvordan finne ut om han er interessert i noe mer, eller om han må forbli en fredagsvenn?
Gjest Gjest 1 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes han burde ha kysset deg dersom han var interessert i noe mer. Han burde oppføre seg mer flørtete, hvis han ikke gjør det høres han tam ut i forhold til en eventuell romanse.
Gjest Totom lars Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Spør han: Hva har vi for noe? Det er et spørsmål som ikke sier at du forventer noe, men spør han hva han legger i det dere har. La han få uttrykke hva dere har. Han er mann, du skjønner fort hva han mener ved det han sier, og ikke sier, og hvordan han sier det. En felles forståelse av hva dere har er viktig, enten dere er venner eller noe mer.
Gjest Totom lars Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes han burde ha kysset deg dersom han var interessert i noe mer. Han burde oppføre seg mer flørtete, hvis han ikke gjør det høres han tam ut i forhold til en eventuell romanse. ← Jeg er ikke enig med Gjest 1. Du kan ikke slå alle menn under en kam. Kanskje han er en rolig og behersket mann, eller en som mener at det dere har er for verdifult til at han vil miste deg ved å ta en sjangse på å kysse. At han ikke svarer på tlf ellers kan tyde på at han er veldig travel, eller at det er andre grunner.
Gjest TS Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes han burde ha kysset deg dersom han var interessert i noe mer. Han burde oppføre seg mer flørtete, hvis han ikke gjør det høres han tam ut i forhold til en eventuell romanse. ← Han virker litt flørtete når vi er sammen, og vi prater masse. Synes han virker interessert, men blir usikker når han ikke lar høre fra seg ellers. Hvis jeg en sjelden gang får melding av ham utenom vår faste dag så svarer jeg med det samme. Hvis han var forelsket ville vel han også svart, eller funnet på en grunn til å sende selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå