Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Rart spørsmål kanskje, men går det an å ikke bruke deodorant, samtidig som man selvsagt ikke ønsker å lukte svette? Blir noen ganger litt oppgitt over alle de potensielt skadelige stoffene i deodoranter, dessuten svetter jeg svært lite (unntatt på varme sommerdager) og dusjer eller vasker meg hver dag. Så da tenker jeg at det kanskje kunne vært et alternativ å la være å bruke deo til vanlig, men vil jo ikke lukte vondt... Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Det går som regel helt greit for meg. Bruker slik saltdeodorant etter behov, men det kan fort gå et par dager/uker mellom hver gang jeg har bruk for det. Prøv, og sniff deg fram
Antoinette Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Det er ikke lett å selv oppdage at man lukter svette, skal du være helt sikker må du få andre til å "snuse" på deg. Husker den deohysteriet som var i 2004 (tror jeg) om at man kunne få kreft av deo og den e-posten som sirkulerte og visstnok skulle stamme fra et norsk sykehus. Viste seg jo å være falsk alarm men folk kastet jo deo'ene sine. Kreft kan man få av alt mulig skal man tro alle forskningsrapportene som blir off.
Gjest Blanca Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg reagerer på det aller meste av deo, så jeg bruker en blanding av mandelolje og eterisk lavendelolje under armene. Holder som regel det, men jeg er ingen stor svetter.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Det er ikke lett å selv oppdage at man lukter svette, skal du være helt sikker må du få andre til å "snuse" på deg. ← Tror det varierer fra person til person, jeg merker det iverfall veldig godt om jeg lukter svette. Oftest rett fra meg selv, men er jeg i tvil så kjennes det godt på klærne. Men jeg har blitt "beskyldt" for å ha luktesans som en hund, så det kan godt være jeg er litt uvanlig der.
Gjest Pax Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg bruker ikke deo, får utslett av det. Svetter lite, og har fått folk til å lukte. Men det lukter ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå