Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er mest glad i vanlig blank lakk eller fransk manikyr, men slår til med rødt innimellom til spesielle anledninger Nå om vinteren er det sjelden tærne kommer frem (for min del ihvertfall), men om sommeren er det digg å gå med åpne sandaler (eller aller helst barbeint). Bruker du da samme farge på fingerneglene som tåneglene? Eller bruker du en mer diskret farge på en av de? Har ikke brukt noen særlig eksklusive merker på neglelakken, men Depend og Nivea Beauté er vel det som står i skapet nå. Hva er ditt favorittmerke og din favorittfarge til de ulike sesongene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er ditt favorittmerke og din favorittfarge til de ulike sesongene? ← Jeg liker den hurtigtørkende blanke fra Maybelline (Express?), og så har jeg en svart fra MAC. Er stort sett det jeg bruker, året rundt, når jeg en gang innimellom kommer på at jeg vil lakkere neglene. Tåneglene blir sjelden lakket, bare av og til om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg bruker stort sett HMs egen neglelakk. Syns den er like bra som de jeg har prøvd fra Isadora, som er dyrere. Har ikke testet ut veldig ordentlige merker, men HM har hvertfall bra priser. Bruker ikke alltid neglelakk, men når jeg gjør det, varierer jeg mellom lyserosa, rosabeige, blank og rød. Lakker bare tåneglene om sommeren eller ved spesielle anledninger. Trenger ikke nødvendigvis være samme farge som neglene om sommeren. Men tør gjerne være sprekere på tærne; det hender jeg slår til med knall rosa på tærne, noe jeg sjelden bruker på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Chanel er favorittmerket. Har mange fine, lyse farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg lakker sjelden fingerneglene, men tåneglene er aldri uten lakk, og da helst i rare knallfarger, som blått, grønt, grått osv. Jeg liker lakkene fra Depend til dette formålet; de sitter forbausende bra. Når jeg av og til bruker lakk på fingrene, er det enten en lysrosa lakk fra Isadora, eller den svarte fra Chanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) CND og Chanel. For tiden er jeg glad i mørkebrun mot svart og mørkerød mot svart. Ellers er jeg glad i lyserosa toner og hvitt med perlemorskimmer i. Fransk til vanlig, når er helt uten lakk (har kunstnegler, fransk støp). Og tåneglene kan variere alt fra turkis, lilla, hvitt, mørkerødt, oransje, knall rosa - alle mulige slags farver. Litt gøy å variere med og pynte med glitterstener på. Endret 7. februar 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå