Gå til innhold

ordleikar

Crazee

Anbefalte innlegg

Sjølv er eg glad i ulike alfabet- og ordleikar, men kan det blir for mange å prøva her etter kvart? Har eit par (tre?) til som kanskje kunne vera gøy å prøva:

1. Historieleik:

Ein person skriv ei setning. Nestemann skal fortsetja historien med å byrja setninga med siste ordet i setninga framfor.

(Per måtte ein tur på badet. Badet er vått etter at dama hans hadde dusja. Dusja i ein times tid, faktisk - det var berre kaldt vatn igjen...)

2. Setningleik:

Ei setning vert oppgitt. Nestemann byttar ut eitt ord i setninga, som stadig skal gi meining.

(Hunden hoppa i sjøen. Hunden hoppa i halmen. Katten hoppa i halmen. Katten leika i halmen. Paret leika i halmen.)

3. Inspirert av "The meaning of Liff"

Språket vårt kunne hatt godt av fleire ord som beskriv nyttige ting (Den kalde sida av puta, lura på kvifor vekkerklokka ringjer, ...) Enkelte stadnamn her i landet kunne godt oppfylt denne rolla.

(Hammerfest: Følelsen av dansande hamrar i hovudet dagen derpå.)

Kva andre stadnamn har 'skjulte' tydingar?

Så - er noko av dette interessant? Er det tid for enno fleire leikar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm - det var det, då. Er det sjef eller sjefinne som må... overtalast? Må legga opp rett strategi her, ser du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crazee........jeg beklager så mye.....jeg så du var i gang med en del leker her, og fikk altså idèen om å starte en roman/novelle-tråd...og jeg ser her at du allerede har foreslått det......jeg så det ikke før nå..... :oops:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt i orden, Milo. Din lek er jo friare lagt opp enn min - og dessutan er det gøy å skriva! :-D

Men til gjengjeld så får du heller vera kreativ i "the meaning of liff/meininga med Liv" - OK? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen er en inne og kjempesnill. Mailer du til henne så jeg kan sove leeeenge i morgen?  :lol:

Hadde eg berre fått mailadressa hennar skulle eg ha fiksa deg fri resten av veka, eg. Men dessverre - no ser eg at eg nok må gå, og (i følgje leik nr. 3) kjem til 'å Senja' ei stund - truleg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...