Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja er da sykemeldt og fikk sykepenger idag. dekker ikke husleie engang!!!! :frustrert:

trodde man fikk det samme selv om man er sykemeldt. hva f*** gjør jeg nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel få det samme som du har i lønn, iallefall om du har vært ansatt minimum 6?? uker..

Mulig det ikke gjelder om du tjener veldig bra?

Skrevet

vært ansatt i 4 mnd og tjener ikke veldig bra. helt gjennomsnittlig.

Skrevet

Du skal ha utbetalt det samme, ring trygdekontoret og spør dem rett ut hvorfor du ikke har fått det du har forventa. Det kan nå også ha noe med om du får foskudd fra jobben, men etterskudd på s-penger.

Skrevet

Har du husket å levere skattekort for 2007? Dersom du har gjort det, bør du ta kontakt med NAV eller arbeidsgiver i morra og høre hva som har skjedd...

Skrevet

Får du sykepenger rett fra NAV? Jeg ble litt på etterskudd da jeg ble sykemeldt 100% fordi arbeidsplassen min forskuddsbetaler lønn noe NAV ikke gjør, men det rettet seg måneden etter.

Skrevet

De første 16 dagene av sykemeldingen utbetales av arbeidsgiver, etter det er det trygdekontoret som tar over.

Skrevet

det er fra arbeidsgiver jeg har fått nå. virker som jeg har fått for de 16 dagene, men ikke for det jeg jobbet før jeg ble syk. om dere skjønner?

Skrevet

Ja da må du ta det med arbeidsgiver!

Skrevet

har pratet med han nå og det er ordnet. de pengene jeg hadde fått nå var for den uka jeg jobbet, hadde satt inn sykepenger idag. nå ble jeg så lettet altså!!!

tusen takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...