Gjest Diva Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Hvilken dippedutt kan kjøpe som gjør toalettvannet blått ? Noen forslag ? Jeg har kjøpt en blokk av et eller annet slag, og nå i går en blå beholder med væske (som jeg trodde hadde denne virkningen...). Men fargen er fremdeles like dørgende kjedelig...... Anybody ? :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har en slik blokk som gjør vannet blått og den heter Mr. Muscle. Milla
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Hvilken dippedutt kan kjøpe som gjør toalettvannet blått ? Noen forslag ? Jeg har kjøpt en blokk av et eller annet slag, og nå i går en blå beholder med væske (som jeg trodde hadde denne virkningen...). Men fargen er fremdeles like dørgende kjedelig...... Anybody ? :D Forandring fryder! Ja, Mr.muscle gjør nok susen her!
Gjest Diva Skrevet 19. februar 2003 #4 Skrevet 19. februar 2003 Takk skal dere ha jenter :D Da vet jeg hva jeg skal kikke etter neste gang. Merkelig det der,- men blåfargen gjør at toalettet blir litt mer "delikat" og "friskt" En god kveld til dere
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #5 Skrevet 19. februar 2003 Sant nok...Tror jammen jeg skal kjøpe meg en dippedutt selv. Ha en riktig fortreffelig aften Diva
Gjest Diva Skrevet 19. februar 2003 #6 Skrevet 19. februar 2003 Ligeså Epwyn :D Nå skal jeg kose meg med en baguett og en kanne te : - )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå