Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Overskriften sier det meste, men altså ; hvilket vaffeljern har du? Og er du fornøyd med det? Muligens det blir nytt vaffeljern på meg, så hvilke erfaring har du med ditt jern? Har mest lyst på ett dobbelt jern.

Endret av Fanta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Åviken Classic. Det er dobbelt og jeg er kjempefornøyd med det!

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg har også dobbelt jern fra Åviken. Synes det steker veldig bra, og så går det dobbelt så fort siden jeg kan steke 2 plater samtidig.

Skrevet

Vi har Philips HD 4472 (du kan se den på Expert sine hjemmesider) og er veldig fornøyd med det. Føler ikke behov for dobbelt jern siden vi uansett bare er to (og selv når vi er fire har jeg aldri tenkt at vi skulle hatt dobbelt jern). Det beste med vaffeljernet vi har er termostaten og at den er enkel å rengjøre. Den steker pene, jevne vafler og varmes fort opp.

Gjest -eline-
Skrevet
Vi har Philips HD 4472

Det har vi og, er kjempefornøyd med det.

Skrevet

Har også dobbelt.....Hugin tror jeg det heter...er fornøyd men det kunne stekt større vafler. Da jeg ønsket meg til jul var det vel kun dette doble vaffeljernet i handel.... :)

Skrevet (endret)

Takk for alle svar!

Får se hva jeg ender opp med.

Endret av Fanta
Skrevet

Jeg har et Wilfa enkeltjern og et Hugin dobbeltjern, jeg er veldig fornøyd med begge to.

Kjøpte dobbeltjern for at det skulle gå raskere å steke til mange, det er sååå kjedelig å stå der og steke og steke............ Hender seg jeg bruker begge to samtidig, da går det fort unna ;)

Skrevet

De har forresten Cloer dobbelt vaffeljern (ser helt likt ut som Hugin) på tilbud på Maxi nå....299.-....................har vært og kjøpt bursdagspresang til mamma :)

Skrevet

Jeg har Wilfa dobbelt- og enkeltjern. Så når vaffelpressa først kjøres igang går det unna! :ler:

Er godt fornøyd. Jernene steker jevnt og pent og er lette å rengjøre.

Skrevet
De har forresten Cloer dobbelt vaffeljern (ser helt likt ut som Hugin) på tilbud på Maxi nå....299.-....................har vært og kjøpt bursdagspresang til mamma :)

Det er et veldig bra jern forresten

Skrevet

krups enkeltjern. kjempetreigt, har virkelig lyst til å bytte det ut snart.

Skrevet

Jeg har et Cloer enkeltjern og er kjempefornøyd. Pene hjerter som ikke er firkantete. Termostat har jeg aldri savnet, hva er egentlig den god for?

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med mitt Cloer enkeltjern. Veldig praktisk med festeanordning for ledning når man legger det bort!

Skrevet

CLA Tronic, genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...