Fanta Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg fikk ett dobbelt vaffeljern til jul. Prøvde det for første gang igår, men resultatet ble ikke bra. Den ene plata ble jo ferdigstekt leenge før den andre. Er dette noe jeg kan reklamere mot (heter det mot, eller med, eller hva...? )? Tenker at det er jo en "feil" så det burde gå, men måtte høre med dere først at det ikke jeg som er "teit"... Hvis det er reklamasjon, må det "gamle" repareres, eller vil jeg få ett nytt jern? Og kan jeg da velge ett annet merke om jeg vil? På forhånd takk! Endret 6. februar 2007 av Fanta
Pasha Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Dersom det steker slik at den ene plata blir mye tidligere ferdig enn den andre er det grunn til å reklamere på det (dersom det hadde stekt ujevnt slik at undersiden ble litt mer stekt enn oversiden hadde egentlig ikke det vært noen reklamsjon...siden undersiden alltid blir lengre stekt enn oversiden... noen jern har utjevnet dette med å sterke element oppe enn nede) regner med at det er et jern under 1000 kr? da får du som regel nytt (eller du skal vel få et nytt et).. og du kan sikkert velge et annet jern og evt betale mellomlegget dersom det nye er dyere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå