Gjest Munchy Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har så fryktelig tørr hodebunn at det nesten drysser av meg. Har alltid hatt lyst hår og da har jeg egentlig ikke lagt merke til det en gang, men nå som det er mørkt synes jeg det viser dritgodt. Hvordan blir jeg kvitt problemet (helst på billigst mulig måte, har ikke mye penger til å bruke på sånt om dagen )
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Kjøp shampoen DermoCalm fra Kerastase. Eneste som hjelper for meg iallefall, og jeg er grusomt tørr når det er kaldt ute.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Masser inn jojobaolje, la sitte i et par timer, ha MILD sjampo i håret (gjerne urtekram eller hva den nå heter, finner den på helsekost) og så har du i vann. Ikke omvendt, for da blir håret lett utrolig fett.
LaToya Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Kjøp shampoen/kremen for tørr hodebunn fra Decubal på apoteket. Koster rundt 140-150kr og den funker. Helt genial - kunne ikke klart meg uten.
Devana Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Kjøp shampoen DermoCalm fra Kerastase. Eneste som hjelper for meg iallefall, og jeg er grusomt tørr når det er kaldt ute. ← Samme her. Den har hjulpet meg mye gjennom vinteren.
annie8219 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Har der prøvd head & shoulders da?? Min far bruker altid å lage sin egen oppskift med einer oppi...Vet ikke hva mer han tilsetter,men koker vertfall ener og lager en kur av det...Det er jo gratis også Hjelper ikke et er det ingenting som hjelper...Dette hjelper mot alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå