Snuppen Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 En jente på 13 år.. hva gir man? Hjelp meg noen!.. trenger så sårt hjelp og d begynner å haste litt..
Gjest Blanca Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Gavekort på f.eks H&M eller Platekompaniet? Duftlys og annen pynt til rommet? En bok om noe hun er interessert i (hester, dyr, mat)?
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Veldig vanskelig på generell basis - vi aner jo lite om jenten. Når jeg kjøper gaver til noen på den alderen må jeg vite noe om denne personen. Du har ikke sagt noe om prisnivået heller? På generell basis ville jeg sagt en god bok - eller spurt i en forretning. Dette er jo en alder da jentene begynner å bli opptatt av utseende også - men noen leker fortsatt med barbiedukker. Kinobilletter? Du kan kjøpe gavekort på kinoen kanskje - slik at de kan se det de vil? Gavekort i DVD-butikk som også har CD'er?
Snuppen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Hun er i det stadiet at hun er blitt opptatt av utseende ja.. har langt hår, liker smykker og klær er begynt å bli interessant..h mm pris rundt 500 ca..
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Hva med et pent plagg eller to da? Eller gavekort i en forretning med kule klær? Ikke at jeg vet hva det er ...
Gjest Labellamia Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Hva med et gavekort på jentekveld med deg og de andre jentene i famillien? Det gjorde jeg med min niese da hun fylt 13. Vi samlet tanter, mamma og bestemor, lagde te, kakao, kjeks. boller og ost. Oppmøte anntrekk var pyjamas, gubbe ble sendt på overnatting hos sin far. Vi lakkerte negler, børstet hår snakket om guttet og moter. Hadde det kjempegøy. Og hun ble kjent med oss voksne jenter på en ny måte. Hun snakker enda om den kvelden. Og nå til jul gjorde hun det samme med oss.
Aurela Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Hvis hun liker smykker kunne du kjøpt et smykkeskrin? Jeg tenger hvertfall et til reiser i liten størrelse. Alle smykker og slikt blir bare et stort rot i toalettmappen min hvertfall. Eller en kroppspleie pottpouri med, body lotion, peeling, ansikts rens, parfyme, strikker og spenner, ansiktsmasker eller lignende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå