Gå til innhold

Organsaposer til bordkort

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Har bestilt 100 organsa poser i ivory som skal fylles med operamints. Lurer på hvordan jeg skal få festet navn på dem. Tenkte at jeg kunne ta et bordkort (ikke slike doble), hulle de med hullemaskin, og binde de fast til posen på en pen måte.

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

En liten bit med streng som bordkostet festes i? Hvis du lager et øye på strengen og trer igjennom hullet og så tvinner du strengen og fester den i posen eller stikker den nedi? Går ut fra da at dette er en liten "sekk" med operamints og at det er et hull på toppen?

Denne typen streng får du hos blomsterforretninger - de bruker den til å feste nettopp kortet som følger med blomstene samt andre dekorasjoner. Hvis ikke de har den, så har garantert en hobbyforretning dette.

Skrevet

Det går an å skrive direkte på posene også.

Gjest Revenka
Skrevet

Å skrive på posene er jo veldig bra, da blir det mindre utgifter. Hva slags penn kan brukes til det da mon tro? Tror jeg skal vente til jeg har fått de og ta med en til butikken :)

Skrevet

puuuuh.

leste organposer :overrasket:

tenkte hvem i all verden vil ha det ha det i sitt bryllup :ler:

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja akkurat det jeg mente. Veldig veldig fint.

Gjest Revenka
Skrevet

Ja det var kjempefint. Skal gå innom panduro hobby, de har jo mye rart. Jeg har bestilt de via ebay. Betalte bare 100,- inkludert porto for 100 stk.

Skrevet

Er endel idéer her, selv om mye blir litt for pompøst kanskje...

Kanskje det går an å ha slik bånd? Trenger ikke bestille derfra, men skrive navn på båndene.

Her er noen organza-poser.

Disse med hjerter på (som du kan skrive navn på).

Kanskje du kan printe navn på små lapper og legge de inni posene, ala dette.

Ok, nå får jeg gi meg før jeg blir helt bryllups-basille-bitt. :ler:

Skrevet

Husker du hvor på eBay du kjøpte dem?

Syns det virket som en lur idee til bordkort

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg søkte på " wedding organza bags" og fikk 1354 treff. Så skrev jeg inn "ivory" i tillegg og fikk 97 treff.

Skrevet

Jeg ser for meg at tusjstreken / pennestrekken vil flyte litt ut dersom du skriver rett på posen, slik at påskriften ikke blir så lett å kontrollere. Men det kan jo hende at det fins spesialpenner til slikt.

Gjest Revenka
Skrevet

Takk for tips Tone, skal teste de :)

I dag fikk jeg posene i posten og de er kjempefine!!! Utrolig god kvalitet. Jeg er kjempeglad for røverkjøpet. Så de hadde slike på Panduro til 6 kroner stykket, og jeg betalte jo bare 100,- for 100 stk inkludert porto fra USA til Norge. Åh så glad jeg er!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...