kitekatt Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Fikk den i posten igårog prøvde idag. hadde bittebittelitt i lokket bare og det ga en utrolig lekker glød. Hadde ingen annen sminke idag (hjemme med sykt barn) og jeg så faktisk fresh ut uten sminke pga. denne. Må anbefale den. Hadde den svakt over nese, kinnben øverst i pana og rundt haka. Liksom i ytterkantene av ansiktet samt nese og kinn. lekker! men husk: LITE på...var såvidt det støva i lokket liksom- det var nok. Endret 6. februar 2007 av kitekatt
Lola83 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Ja, den er utrolig drøy..tar man for mye på blir man jo helt rød, hehe..
Karamba Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Den har jeg og bestilt, håper jeg får den snart...
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Den har jeg og bestilt, håper jeg får den snart... ← Ja det burde egentlig holdt å kjøpe en prøve. jeg kjøpte full strl, jeg
Philippa Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har akkurat begynt med Id foundation, og er kjempefornøyd! Har solpudder fra Guerlain over, men nå fikk jeg lyst til å prøve warmth. Takk for tips!
Rosenrød Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har litt lyst til å prøve denne, men synes den ser forferdelig mørk ut...
kitekatt Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg har litt lyst til å prøve denne, men synes den ser forferdelig mørk ut... ← Ja den er mørk, men du skal bare bruke et knappenålshode av denne her og jobbe den godt inn i kosten, og da blir den kjempefin. veldig naturlig glød. Kjøp en prøve først du Den vil holde lenge. Endret 7. februar 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå