Gå til innhold

Til deg som har fin brunfarge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik som dette f.eks:

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...ID=3603&KatID=2

Hvordan får dere det til? Mye solarium? Spraytan (cabinett eller på boks?), hjemmebruning?

Jentene på treningssentret hvor jeg trener er så mørke at det ser ut som de har strømper på seg (bare at de er sånn over hele kroppen). Lyst hår, men likevel kjempe brun???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er nesten sånn i huden fra naturens side (eller jeg er mer gylden da, heldigvis er jeg ikke født med "solariumsfarget" hud :ler: ), så topper jeg opp med å ta litt sol :) Men jeg tar ikke mye sol, bare så det er sagt. Jeg blir bare brun ekstremt fort! Noe som er fryktlig deilig for ei som hater mye varme... :)

Endret av GoldenGlow
Skrevet

Jeg vet hvem hun er..og hun tar masse, masse solarium :)

Skrevet

Jeg synes ikke hun hadde spesielt pen brunfarge, men var nokså typisk solariumsbrun. Og alle får ikke lik brunfarge heller, selv om de gjør det samme, så man må jo bare prøve seg frem, og se hvordan det blir.

Skrevet

Litt solarium kan se fint ut på mange synes jeg, men blir det for mye er det skikkelig stygt! (tror ikke de ser det selv ..) Jeg tar aldri lenger, er for kraftig kost for huden. Bruker heller litt selvbruning noen ganger. Men jeg er heldig og har litt gyllen hud året rundt, og trenger knapt vise meg i sola før jeg blir brun.

Skrevet

Uff jeg syntes brunfargen hennes var ekkel.. altfor oransj og fake..

Jeg bruker til nød selvbruningsspray, og den ser mer naturlig ut enn hennes farge.. Jeg har aldri benyttet meg av solarium. Men soler meg desverre litt om sommeren hvis jeg er på ferie, blir relativt lett brun og får en veldig dyp fin brunfarge så gleder meg til sommer og sol.. I mellomtiden får jeg ta til takke med den bleke stygge vinterhuden :S

Skrevet
Jeg er nesten sånn i huden fra naturens side (eller jeg er mer gylden da, heldigvis er jeg ikke født med "solariumsfarget" hud  :ler: ), så topper jeg opp med å ta litt sol :) Men jeg tar ikke mye sol, bare så det er sagt. Jeg blir bare brun ekstremt fort! Noe som er fryktlig deilig for ei som hater mye varme... :)

Sånn er jeg også..har jo litt "varmt"blod også, så det sier vel sitt..

Om sommeren er jeg nesten svart.. :sjenert:

Skrevet
Sånn er jeg også..har jo litt "varmt"blod også, så det sier vel sitt..

Om sommeren er jeg nesten svart.. :sjenert:

Me too... Jeg blir stygt brun om sommeren jeg! Blir så brun at det ikke er noe pent.

Men jeg får heldigvis ikke den oransjefargen av å ta sol. Jeg blir sånn som jeg hadde blitt i ekte sol.

Skrevet

*Sukk*

Hvorfor skal man på død og liv være brun? Det ser skjelden bra ut..

Jeg er selv naturlig blåhvit, men skjems ikke av det. Kun når jeg går i skjørt om sommeren så bruker jeg sånn bobyloytion med litt selvbruner i, men det er bare for å ikke bli så fort brent. (Må likevel bruke minst faktor 20 hele sommeren).

Selv om jeg ikke blir særlig brun (orker ikke å gå inn for det) så er jeg ikke misunnelig av dem grunn, hvis noen måtte tro det utifra dette. Jeg forstår bare ikke hvorfor så mange bruker tid og penger på å utsette seg selv for potensielle skadelige ting - både stråler og kjemiske stoffer. Kom ikke her å si at det er pga. D-vitaminer, for 10 min i sola er nok for en måned. :)

• Liker 1
Skrevet
*Sukk*

Hvorfor skal man på død og liv være brun? Det ser skjelden bra ut..Jeg er selv naturlig blåhvit, men skjems ikke av det. Kun når jeg går i skjørt om sommeren så bruker jeg sånn bobyloytion med litt selvbruner i, men det er bare for å ikke bli så fort brent. (Må likevel bruke minst faktor 20 hele sommeren).

Selv om jeg ikke blir særlig brun (orker ikke å gå inn for det) så er jeg ikke misunnelig av dem grunn, hvis noen måtte tro det utifra dette. Jeg forstår bare ikke hvorfor så mange bruker tid og penger på å utsette seg selv for potensielle skadelige ting - både stråler og kjemiske stoffer. Kom ikke her å si at det er pga. D-vitaminer, for 10 min i sola er nok for en måned. :)

Jeg mener heller at det ser skjeldent bra ut å være helt hvit.. :) Man trenger absolutt ikke å se ut som man nettopp kommer fra syden, men litt farge ser jo mye sunnere og friskere ut syntes nå jeg :) Og det betyr ikke at man må bo i solarium.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Oi...dette er den tredje onlinemagasinet-linken jeg ser på KG i dag. Joggu.

Vel, jeg er også nesten så brun, litt mer gylden tror jeg.

Jeg soler meg sjeldent og bruker selvbruning i spesielle anledninger.

tror hun på bildet har tatt spraytan, men er ikke helt sikker.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
*Sukk*

Hvorfor skal man på død og liv være brun? Det ser skjelden bra ut..

Jeg er selv naturlig blåhvit, men skjems ikke av det. Kun når jeg går i skjørt om sommeren så bruker jeg sånn bobyloytion med litt selvbruner i, men det er bare for å ikke bli så fort brent. (Må likevel bruke minst faktor 20 hele sommeren).

Du burde ikke skjemmes av hudfargen din uansett da. Har en venninne som så og si er "gjennomsiktig". Det kler henne. ;)

Jeg er brun fra naturens side og er strålende fornøyd med det.

Brune mennesker ser friske, rene og freshe ut. Derfor vil vel mange på "død og liv" være brune.

Skrevet

Akkurat nå er jeg helt blek og syns det er helt ok det også. Så lenge huden er jevn og fin, er det også pent med helt blek hud. Det er jo det som egentlig er "sunn" hud. Uten stråle- og solskader. Vil jeg være brun, noe jeg som oftest er, bruker jeg St Tropez selvbruningsprodukter, og bodylotion med selvbruner i. Aldri mer solarium, det tok jeg da jeg som 16-åring var uvitende om alle skadevirkningene av det. :roll:

Skrevet (endret)
Kun når jeg går i skjørt om sommeren så bruker jeg sånn bobyloytion med litt selvbruner i, men det er bare for å ikke bli så fort brent. (Må likevel bruke minst faktor 20 hele sommeren).

Selvbruner beskytter ikke mot sola, iallefall ikke som jeg vet.

Endret av Latee
Skrevet

Bodylotion "koker" huden i solen har jeg hørt. Stemmer det?

Skrevet

Jeg synes solarium er det greieste. Dersom man av en eller annen grunn ikke har anleding er det nok best med selvbruningsspray. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

True!

Skrevet

Tipper hun på bilder har spraytan, man kan vel ikke bli så orange i fjeset av solarium? Var ikke pent.

Jeg har "honningfarget" hud, selv om jeg er blond (men gyldenblond i tusen forskjellige nyanser, ikke sånn lysegult hår.) Så ja, håret mitt er ofte lysere enn huden, og definitivt om sommeren!. Tar ikke solarium til vanlig (tatt et par ganger nå pga skal gifte meg snart, men mange år siden sist), og ALDRI selvbruning. Jeg synes det er penest å være brun, Nicole Kidman er den eneste jeg vet om som kler å være blek, og ikke engang på henne er det pent med så bleke hender, f.eks.

Skrevet

Jeg er like brun.Bor nede i syden,kanksje ikke sa rart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...