MBelucci Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Den pleiende maskarabasen fra Talika får vippene til å vokse på kun 28 dager. Du får mest ut av de effektive dråpene om du legger basen på vippene før du legger deg, slik at den kan virke hele natten. Lipocils Eyelash Treatment, 4,2 ml, 259 kr. Noen som har provd denne?
Gjest baby-E Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 for godt til å være sant tror nå jeg...
Gjest Tweek Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 slenger meg på her.. Kan det få meg til å få flere vipper også? Mine vipper har en tendens til å falle av samtidig nesten. Hadde vært fnt om de kunne vokse ut igjen innen neste morgen
Gjest Deception Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke merkelig hvordan noe som smøres utenpå, skal ha effekt i rota, der veksten skjer? Hår er dødt materiale, så i beste fall er veksteffekten fra slike midler en placebo-effekt. Det man eventuelt kan gjøre, er å sørge for et sunt kosthold med tilstrekkelig vitaminer, mineraler og fettsyrer, så sørger naturen for resten. Vippehår lever bare så og så lenge (akkurat som andre hår), og faller av etterhvert. Det man kan gjøre, er selvsagt å ikke gni og gnukke for hardt, men ellers? Det som høres for godt ut til å være sant, er som oftest det. Men kvinner må være veldig lett å overtale, så mye rart som det finnes på markedet som lover mirakler. Bruk fornuften, og lommeboka vil ha det mye bedre.
Gjest Tweek Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tar av og til b-vitaminer da så det hjelper jo litt. Er ikke så flink til å ta vitaminene mine daglig.. Men det har vært noen andre på KG som har skrytt av denne. Jeg trenger forsåvidt ikke lengere vipper, jeg vil bare ha flere
Gjest Tanita Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Noen med erfaringer fra denne Talika da?
fargegla82 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg har testa den!Og hørt både gode og mindre gode erfaringer.Godt mulig den pleier vippene,men noen forlengelse eller flere vipper fikk jeg ikke etter en mnd bruk.Dessverre.Uansett ,Talika har en super kundeservice som svarer kjapt og utfyllende på mail!Benyttet meg av 100% fornøyd garantien og fikk refundert pengene etter å ha returnert varen",)vel verdt et forsøk synes jeg,når det eneste det kostet meg var porto. Andre erfaringer? Endr pga skriveleif.. Endret 7. februar 2007 av fargegla82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå