Gjest Puffee Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har du noen gode linker til sider med tips og råd om sminke? Veldig gjerne med illustrasjoner, og gjerne sånn enkle basic-tips..
Virgo35 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 http://www.detnye.no/skjonnhet/article43114.ece# Her kan du også se Det Nye Tv med sminketips. Men mulig at dette er gammelt nytt for deg...
Catzy Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 På http://www.kevynaucoin.com/lessons/?vanessa finner du en del tips for spesifikke teknikker. Kevyn Aucoin lagde også to bøker som er veldig bra for å lære sminketeknikker. Masse bilder og bra forklaringer.
MBelucci Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 www.chanel.com Mange videor om sminketeknikker:)
Luzi Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes Kevyn Aucoin tar for seg en del:) hvis man ikke kjøper bøkene hans. (som jeg ikke har vært borti, men ble litt nyskjerrig nå) utenom det så synes jeg Make up boka til the bodyshop er ganske bra. Tar for seg det meste, fra forming av øyenbryn til mange type fest sminke:) verd å sjekke ut.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 utenom det så synes jeg Make up boka til the bodyshop er ganske bra. Tar for seg det meste, fra forming av øyenbryn til mange type fest sminke:) verd å sjekke ut. ← Denne var ny for meg. Får man tak i den i alle BodyShop-butikker?
Gjest Tanita Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes Kevyn Aucoin tar for seg en del:) hvis man ikke kjøper bøkene hans. (som jeg ikke har vært borti, men ble litt nyskjerrig nå) utenom det så synes jeg Make up boka til the bodyshop er ganske bra. Tar for seg det meste, fra forming av øyenbryn til mange type fest sminke:) verd å sjekke ut. ← Ja Kevin Aucin var helt fantastisk! Bøkene hans er verdt hver krone - han var the best! Synd at han døde.
Rexina Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Ja Kevin Aucin var helt fantastisk! Bøkene hans er verdt hver krone - han var the best! Synd at han døde. ← Er det mulig å fortsatt få tak i hans bøker, og i Norge?
Catzy Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 De er vel til salgs i enkelte av de større bokhandlene. De er i hvertfall mulige å få kjøpt på Amazon.com. De har også to av bøkene på Haugenbok.no http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=simple&aktoer=aucoin Jeg har den som heter Making Faces, og liker den veldig godt.
Luzi Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Denne var ny for meg. Får man tak i den i alle BodyShop-butikker? ← Jeg aner ikke. kjøpte min over nett, Her. man kan sikkert få den billigere andre steder også
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Jeg aner ikke. kjøpte min over nett, Her. man kan sikkert få den billigere andre steder også ← Hummm.. Fant bare bøkene Bodycare manual og engelsk spa bok fra Body Shop der, jeg.. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå