Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å farge kjønnshårene uten å få svære åpne sår der nede? :ler: Venninna mi og jeg kom inn på temaet her en dag (gudene vet hvorfor!), men ingen av oss har noe særlig erfaring med det...

Noen som har prøvd?

(Kjekt å vite til den dagen man får grå hår! Ugh! :icon_neutral:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde barbert alt bort hadde jeg vært deg..mye mere hygienisk og penere, pluss at det er flere menn som liker barbert enn hårete. Og til alle Ottar tilhengere som nå kommer til og slenge med leppene..dette er min mening, du MÅ ikke sette deg opp mot den for og komme med din egen. Bli voksen. :sminkedokke:

Skrevet

Hmm ... Jeg har lest om folk som har fått farget kjønnshåret i salong til feks Valentine's Day (barber håret i hjertefasong og farg rødt), så det går an! Vet ikke hvordan det er med 'vanlig' farging, men du kan kanskje forhøre deg i et par salonger? Tror ikke jeg ville prøvd meg på hjemmefarging ...

Skrevet

Får kan grå skjønnshår når man bli gammel?

Skrevet

Kjønnshårene kan bli grå når man blir eldre, ja.

Vet ikke helt om jeg hadde turt å slå til med vanlig hårfarge der nede... hørtes skummelt ut....

Skrevet

Vanlig hårfarge er nok for sterkt.

Barber deg heller.

Skrevet

Jeg ville gjort det i salong hvis det..

De sier jo det kommer på moten igjen å å ha hår der nede så da tar det vel ikke lange tiden før salonger i LA og NY begynner med intimfarging og frisering

Skrevet

Det finnes egen hårfarge til farging av kjønnshår.

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, det går an. har ei venninne som farget det rødt og formet det som et hjerte :ler:

Skrevet
ja, det går an. har ei venninne som farget det rødt og formet det som et hjerte  :ler:

KULT! ;)

Husker at Samantha i Sex and the City farget seg der nede fordi hun fikk grå hår der. :briller2:

Skrevet (endret)
Jeg hadde barbert alt bort hadde jeg vært deg..mye mere hygienisk og penere, pluss at det er flere menn som liker barbert enn hårete. Og til alle Ottar tilhengere som nå kommer til og slenge med leppene..dette er min mening, du MÅ ikke sette deg opp mot den for og komme med din egen. Bli voksen.  :sminkedokke:

Snarere tvert i mot, hårene der nede beskytter. Det er mer uhygienisk å ta dem bort. Det er riktignok penere med litt kontroll der nede. Men ingenting er verre enn pinnsvin, så enten kjører man løpet ut, ellers så bare gjør man det pent og pyntelig

Endret av speedbird
Skrevet

Husker ei i klassen min på videregående hadde bleket håret der nede!

Endte opp med at hun slapp å delte i kroppsøving i lang tid fordi hun ikke kunne dusje.

Var alldeles brent nedentil.

Tror dere vi lo så vi skrek inne i garderoben eller :ler:

Skrevet
Jeg hadde barbert alt bort hadde jeg vært deg..mye mere hygienisk og penere, pluss at det er flere menn som liker barbert enn hårete. Og til alle Ottar tilhengere som nå kommer til og slenge med leppene..dette er min mening, du MÅ ikke sette deg opp mot den for og komme med din egen. Bli voksen.  :sminkedokke:

Oj oj oj,,, Det turdte du, nevne Ottar....

Alt er farlig,, passe seg:)

Mest digg uten så mye hår der nede, fra en manns synspunkt,,,, slipper mye hår i trynet når man er nede en liten tur. Og en big bush,, er ikke akkuratt sexy.........

Ex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...