Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med svette, og har fått tak i en antiperspirant mot dette. Har veldig fornøyd med den, men det har begynt å klø så jeg får helt hetta!

Noen fler som har vært borti dette? Går det over etterhvert, er det noe jeg bør venne meg til eller skal jeg prøve noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis et produkt får deg til å klø eller skape irritasjon må du ikke fortsette å bruke det. Prøv et annet merke.

Skrevet
Har du prøvd STOP 24?

Nei, det her er det første jeg prøver..

Men kanskje prøve det da :)

Skrevet

Jeg er også plaget med svette, og har funnet ut at deo med alkohol er nødvendig. STOP 24 inneholder alkohol. Men det kommer an på hvor mye du svetter da.

Vil anbefale deg å unngå deo med parfyme, samt å kun bruke vann når du vasker deg under armene.

Mange mener de måååå bruke såpe under armene, men vann og klut fungerer helt greit for meg i alle fall.

Skrevet
Jeg er også plaget med svette, og har funnet ut at deo med alkohol er nødvendig. STOP 24 inneholder alkohol. Men det kommer an på hvor mye du svetter da.

Vil anbefale deg å unngå deo med parfyme, samt å kun bruke vann når du vasker deg under armene.

Mange mener de måååå bruke såpe under armene, men vann og klut fungerer helt greit for meg i alle fall.

Oki, da skal jeg prøve den :)

Svetter ikke så veldig mye tror jeg..

Var ikke parfryme i denne heller, men kanskje den er litt vel sterk.. Står den skal holde i 72 timer. Jeg har brukt å ta på annenhver dag jeg.. Den tredje dagen begynner det å lukte :forvirret:

Enten svetter jeg mer enn jeg trodde, ellers har jeg begynt å svette mer etter jeg begynte med den..

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg har prøvd den, hvis det er den som er hvit og rød som man kjøper på apoteket?

Hos meg svidde det så grusomt at jeg trodde armhulene mine skulle brenne bort! Måtte stå opp (tok den på før jeg la meg) og vaske den av, men ennå så svei det noe helt grusom!

Skrevet
Jeg har prøvd den, hvis det er den som er hvit og rød som man kjøper på apoteket?

Hos meg svidde det så grusomt at jeg trodde armhulene mine skulle brenne bort! Måtte stå opp (tok den på før jeg la meg) og vaske den av, men ennå så svei det noe helt grusom!

Ja, er den!

Det har bare svidd en gang på meg og det var etter jeg hadde barbert meg. Står på at man ikke skal ta det på etter det, men jeg tenkte at det holdt å vente et par timer. Men det gjorde det altså ikke ;)

Fant jo ut at det var siste gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...