Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen har lagt meg til i kontaktlista si i dag. Jeg er ikke interessert i å stå på denne personens kontaktliste, og jeg vil heller ikke at denne personen skal ha meg på sin. Dette er gjennom jobben, og jeg vil rett og slett skille mellom jobb og privatliv.

Jeg har jo fått opp en boks med to alternativer. Blokking eller godkjenning. Hvis jeg blokker henne, vil hun da få beskjed om det? Eller vil hun bare se meg som en mailadresse som står der?

Hun kommer til å bli så sur om jeg blokker henne og hun ser det. Det beste hadde vel vært å ganske enkelt si det, men hun kommer aldri til å skjønne det. Og jeg er helt avhengig av å ha et godt forhold til denne personen, profesjonelt sett.

At noen ikke skjønner at man ikke er på jobb døgnet rundt :sur:

Endret av Ithaca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun bare vil se deg som ikke pålogget.

Skrevet

Hun vil bare se deg som ikke pålogget, du kan trygt blokkere henne.

Skrevet

Heeelt sikker?

Skrevet

JA!

De fleste av oss har brukt Messenger såpass lenge at vi vet dette.

Skrevet

Hvis du ikke vil være på hennes kontakt liste og du ikke vil ha henne på dion så hvorfor ikke bare blokke og slette henne`?

Skrevet

Ja, hun vil fortsatt ha deg på sin kontaktliste, men vil ikke se at du er pålogget.

Skrevet

Noen av oss har hatt msn i en årrekke uten å vite det. Vi finnes vi også.

Enn hvis jeg bare trykker avbryt? Hva skjer da? Har vinduet åpent enda..

Skrevet

Skal denne dama komme å drepe deg hvis hun får vite at du blokkerer henne eller?

Welcome to Paranoid City, population: you.

Skrevet
Hvis du ikke vil være på hennes kontakt liste og du ikke vil ha henne på dion så hvorfor ikke bare blokke og slette henne`?

Fordi dette er et menneske jeg er avhengig av å ha et godt profesjonelt forhold til, selv om jeg ikke vil ha henne som en del av mitt private liv. Om hun da legger meg til i msnlista og jeg blokkerer henne, og hun får beskjed om det, vil det bli et slag i ansiktet for henne. Som igjen vil påvirke forholdet vårt gjennom jobben.

Skjønner?

Skrevet
Welcome to Paranoid City, population: you.

:ler:

Jeg må le av deg, Antoinette - i dag er du ganske festlig!

Men jeg skjønner deg, Ithaca. Jeg har også noen sånne folk på min msn. De bare synes det er litt rart at jeg aldri er pålogget ...

Skrevet
Fordi dette er et menneske jeg er avhengig av å ha et godt profesjonelt forhold til, selv om jeg ikke vil ha henne som en del av mitt private liv. Om hun da legger meg til i msnlista og jeg blokkerer henne, og hun får beskjed om det, vil det bli et slag i ansiktet for henne. Som igjen vil påvirke forholdet vårt gjennom jobben.

Skjønner?

Jepp ;)

Men når du har blokkert henne så får ikke hun vite noe om det.

Hun ser bare at du ikke er pålogget. Men pass på hvis hun ser/hører du er på msn og du ikke er pålogget hos henne, da vet hun det :)

Skrevet
Jepp ;)

Men når du har blokkert henne så får ikke hun vite noe om det.

Hun ser bare at du ikke er pålogget. Men pass på hvis hun ser/hører du er på msn og du ikke er pålogget hos henne, da vet hun det :)

Takk :) Jeg møter henne aldri, jobber ikke sammen med henne eller noe, så det er ingen fare for det. Da blokker jeg og ferdig med det.

Skrevet

Et lite tankekors er at hun kan sjekke Her for å se om du er online.

Skrevet

Sp lenge man har haket av for at bare personer i tillatelseslisten kan se pålogginstatus kan hun ikke sjekke om du har blokkert henne.

Skrevet

Tror det er få som faktisk går inn på en slik side for å sjekke om noen har blokkert dem. Jeg ville ikke gjort det, og tror ikke at hun vil gjøre det heller. Jeg har blokkert, og kommer til å si at jeg ikke bruker msn noe særlig, og ihvertfall ikke i jobbsammenheng. Hun vil sikkert slette meg da. Vil hun sjekke det så får hun bare sjekke i vei.

Skrevet

Jammen enig med deg i det. Jeg hadde heller ikke brydd meg ;)

Skrevet

Man kan jo ikke sjekke det på den siden, det er jo bare bullshit..

Man skriver jo bare inn mailadressen. Hvordan kan den vite at det er meg, jeg skriver jo ikke min mail. Den sier jo bare at alle er offline.

Skrevet

Nå har jeg nettopp sjekket med datterens MSN. Så lenge det er haket av for at kun personer i tillatelseslisten skal se statusen min vil jeg vises som offline på den sjekksiden. Om hun blokkerer meg blir det samme resultat. Om jeg fjerner haken for tillatelse fremstår jeg fortsatt som offline....... kort sagt... bare tull. Som det aller meste av slike sjekksider er.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...