Gå til innhold

Jeg skal gifte meg til sommeren :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nyttårsaften 06/07 gikk endelig min kjære ned på et kne og fridde til meg, etter et 7 år langt forhold. Jeg har aldri vært så lykkelig før i hele mitt liv. Ringen er av hvitt gull og en 5 karats diamant. Den er så nydelig! :)

Nå til sommeren den 23.juni skal vi gifte oss utendørs i San Marino, det gjenstår enda en del planlegging men jeg har bildet i hodet.

Hvitt og rødt er hovedfargene i bryllupet mitt. Hvite og røde roser tvinnet rundt en bue der presten skal vie oss. Gjestene skal sitte på hvite stoler og mellom rekkene skal det være hvitt tyll som festes med en rød rose. I midtgangen vil det være strødd med roseblader av mine brudepiker som vil ha lyserøde kjoler som ligner litt på min. Mannen min skal ha hvit smoking med svart slips og svart midjebelte og hvit flosshatt med sort rem rundt.

Kjolen min skal være innspirert fra middelalderen men med et moderne preg og med hvite perler på og et 2 meter langt slør som er festet i min tiara med diamanter på. Buketten min vil være laget av hvite og røde roser der det er grener og blader som henger nedover.

Etter vielsen vil vi bli hentet av hest og kjerre som er pyntet på samme måte som sermonien, med tyll og roser.

Etter sermonien skal vi ha kalas inne i et gammelt slott der alle 200 gjestene skal ha det gøy. Jeg har ikke kommet så langt som dekoreringen av slottet enda. Vi skal spise en 5 retters middag, der menyen ser noe alla sånn her ut:

Dampet snegler med hvitløkssmør helt først. ¨

Så kommer det en avokado fylt med russisk kaviar.

Så har vi chili -og hvitløksmarinerte kamskjell på en seng av salat.

Hovedretten er hummer med kremet limemousseline

og til dessert serveres det pasjonsfruktmousse med bringebærculi til alle rettene vil det bli servert god vin.

Jeg gleder meg så utrolig masse, dette vil være den største dagen i mitt liv.

Endret av Tante Dora
Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Så koselig! :) Til lykke med bryllup! :)

Skrevet

Grattis da. lykke til :klem:

Skrevet (endret)

Dette hørtes jo kjempeflott ut!

Gratulerer så mye, virker som om du har det meste planlagt allerede. Dette går nok bra!

pssssst: Du gifter deg forresten på min bursdag!

Endret av Tonjemor
Skrevet

Tusen takk dere :)

Jeg gleder meg kjempemasse.

Skrevet

Wow! :overrasket:

Hvordan går det an å ha så mye planlagt på så kort tid?!

Gratulerer! Høres ut til å bli et flott bryllup!!!

:)

Gjest Tante Olm
Skrevet

Dette høres ut som et eksklusivt bryllup slik som mitt blir. San Marino er jo bare fabelaktig.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Så storslagent :) Høres utrolig romantisk ut Dora :hjerte:...

riktig bedor(a)ende ;)

Dette høres ut som et eksklusivt bryllup slik som mitt blir. San Marino er jo bare fabelaktig.

:Nikke: nesten som ditt :bryllup:

Endret av Silmarill
Skrevet
Wow! :overrasket:

Hvordan går det an å ha så mye planlagt på så kort tid?!

Gratulerer! Høres ut til å bli et flott bryllup!!!

Dette har vel så og si vært en drøm jeg har hatt i mange år :)

Takk skal du ha! :)

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...