Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Har tenkt litt p å kanskje klippe meg nå...Ble plutselig lei av langt hår! (Har hår til midt på ryggen ca.). Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan klippe det? Har litt ovalt ansikt. Har ikke lyst til å ha kjempekort hår, men sån halv-langt, kanskje skulderlangt. Er så usikker, men håret vokser jo ut igjen for den saks skyld...
starie Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Du kan jo begynne med å klippe det lange håret ditt opp litt, klippe det i en annen fasong e.l. for å få litt variasjon. Jeg klipte meg kort for noen år siden og jeg angrer og sparer og angrer og sparer nå.. Tenk deg om to ganger i hvertfall!
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2003 Ja, skal tenke godt over den saken altså!! Skal ihvertfall passe på at det ikke blir altfor kort.... Er så kjedelig å spare!!!!
starie Skrevet 19. februar 2003 #4 Skrevet 19. februar 2003 Jeg vet det.. Har selv hatt sparesveis i snart 3 år og er drittlei for å si det mildt. Synes ikke håret mitt vokser i det hele tatt jeg. Og siden det er fall i det ser det mye kortere ut enn det er!
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2003 Samme her, har aldri hatt noe særlig av det før, men plutselig har jeg fått det fallet i håret! Ikke meg imot egentlig, men er vanskelig å ha kort hår med fall i håret det er sant...Blir liksom litt vanskelig å ha med å gjøre da!
*Gwen* Skrevet 19. februar 2003 #6 Skrevet 19. februar 2003 Hei! Noe som kan være litt spennende/gøy/skummelt (alt ettersom), er å la frisøren få frie hender, og finne ut hva som passer deg. Sørg bare for å ha en virkelig dyktig frisør, og ingen amatør..! Viktig!
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2003 Lar ikke noen amatør slippe til å et slikt tilfelle nei, da må det være en proff som skal klippe! Jeg sier ikke at nyutdannede/studenter ikke er flinke, for jeg har vært til lærlinger før som har vært kjempeflinke. Men når det gjelder å gi en frisør frie tøyler,så bør det bære en/ei som har hatt litt erfaring.
Gjest 888 Skrevet 20. februar 2003 #8 Skrevet 20. februar 2003 Har nokså langt hår, men det er aldri noe fint liksom! Sjelden jeg går med det ned. Det kan bli litt stort på en måte, har litt krøller og fall her og der.. Lurer litt på en oppklipt frisyre.. Der håret fortsatt er ordentlig langt, ihvertfall det lengste. Men så klippe opp rundt hele, ganske langt oppover.. Noen erfaringer med sånn frisye?? Ser for meg bølgete hår i forskjellige lengder, på en klassisk måte.... :D
Sannasol Skrevet 20. februar 2003 #9 Skrevet 20. februar 2003 Jeg ville ikke klippet opp håret iallefall. Gjorde det selv for 2 år siden, og angret meg som en gal i mange mange mange måneder. Jeg så ikke ut. Har litt fall i håret og da det ble oppklipt ble det som ei "tørv" (som vi sier i trøndelagen). Siden har jeg spart og spart, og nå er håret mitt langt og glatt igjen. Ingen tvil om at jeg trives best med det. Det er så rart med det. Man ser for seg de nydeligste frisyrer, også blir det bare tras når man prøver. Men dette gjelder kanskje bare meg... he he. Lykke til
Gjest 888 Skrevet 20. februar 2003 #10 Skrevet 20. februar 2003 Ja.. Man ser for seg frisyrer og "looks" tatt rett ut fra en calvin clein reklame.. Farlig! :o Glemmer å ha seg selv som utgangspunkt... Tror jeg bare skal klippe tuppene som vanlig jeg
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 #11 Skrevet 20. februar 2003 Ouff, vær forsiktig da. Plutselig har du koort hår før du vet ordet av det. Jeg har selv langt hår og skal fortsette med det etter diverse prøving og feiling. Håret mitt er lengst midt på ryggen, også er det klipt opp sånn at det er litt kortere framme, men det er fremdeles langt. Hva med å kanskje prøve å farge/stripe det eller noe hvis du er litt skeptisk til drastisk klipping med samtidig ønsker litt forandring?
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2003 #12 Skrevet 20. februar 2003 gå i gang å ta en dramatisk klipp... anbefales.. har klipt meg kjempekort mange ganger.. og det er bare morro.. å gå med langt hår i evigheter bare fordi man ikke "tør" er det kjedeligste og mest pysete jeg kan tenke meg...
Nitha Skrevet 20. februar 2003 #13 Skrevet 20. februar 2003 Anbefaler igjen å sjekke ut siten www.hairfinder.com. Herunder ligger tusenvis av frisyrer. Nitha
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. februar 2003 #14 Skrevet 21. februar 2003 Hei Eowyn! Jeg hadde nesten samme hår som deg før, virker det som. Ville også prøve noe nytt, og da klipte frisøren håret til ca skulderlende ved ørene og skar det ned i en spiss midt på ryggen. Luggen ble skjært på skrå. Ble kjempekult! :D Samtidig er det lurt å ha håret i mange forskjellige lengder hvis du liker fallet ditt. Da ser det ut som masse bølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå