Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Produktene? Sminka liker jeg ikke, men hudpleie, kroppspleie? De har jo egne parfymerier i Frankrike og Praha ihvertfall (der jeg har sett de). Lurer på om de har et ufortjent dårlig rykte i norge siden det er postordre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje rett i at man nedvurdere kvaliteten litt fordi det er postordre. Har ingen formening om selve produktene fordi alt som overskygger opplevelsen min med dem er skuffelsen da jeg åpnet pakken. Hadde bestilt noen leppesitfter og noen andre ting, da de kom var de i mini-størrelse! Så ikke sånn ut på bildet...Følte meg lurt.

Skrevet

Husker det som billig dritt vi brukte da vi var tenåringer.

Skrevet

Jeg prøvde en del før og synes ikke det var noe særlig. En ting bruker jeg imidlertid fremdeles og det er parfymen som heter Shafali.

Skrevet

Jeg synes noen av sjampoene deres er veldig gode, og dusjsåpene er helt ok. Sminken synes jeg ikke er noe særlig.

Skrevet

Har aldri prøvd, men Oriflame har en del fine ting! :)

Skrevet

Håndkremene fra Arnica er de eneste som hjelper på sprukne og blodige vinterhender hos meg. Så jeg bestiller en ladning derfra hver høst.

Ellers tror jeg er jeg enig med Susannah, at kvaliteten blir undervurdert fordi det er postordre.

Skrevet

Sminken er ikke noe særlig og det lukter "gress" av de fleste produktene synes jeg.

Det er dessuten så mye "dill dall" med lapper som skal klistres her og der, premieruller og jeg vet ikke hva.

MEN så hender det at jeg, i et svakt øyeblikk, bestiller noe uansett! Rare greier! :ler:

Skrevet

Har prøvd noe..leppestifter, dusj såper o.l.. Er ingen stor fan og jeg bruker ingen av produktene dems.

Skrevet

Bestilte ein del før i såkalla "svake augeblikk" som fortalt ovanfor her :ler:

Sminken er ikkje noko særleg, men kremar og såper var heilt ok. Parfymen som heiter Ming Shu eller noko er også ganske god.

Er også einig i at det er veeel masse klistermerker og "lotteri" i desse konvoluttane ein mottek. Ein skal føla seg så "utvalgt" :ler:

Skrevet

Ja imaget deres er helt på trynet, derfor ble jeg så overrasket over at de hadde egne seriøse parfymerier i utlandet. Liker og Arnica kremen, den kjøpte jeg i butikk i Praha. Ellers er den bourbonvanilje bodylotion god.

Skrevet

Dei har forresten butikk i Amsterdam også.

Skrevet

Husker jeg bestilte noen kremer derfra for ca 10 år siden.

De var helt ok de.

Enig i at profileringen deres er helt på trynet med premier og klistring fra ende til annen :ler:

Hender jeg åpner opp reklamen når den kommer i posten og gliser litt for meg selv og banner etterpå pga alle de løse arkene som flyter rundt på kjøkkenbordet :ler:

Skrevet

Hender jeg åpner opp reklamen når den kommer i posten og gliser litt for meg selv og banner etterpå pga alle de løse arkene som flyter rundt på kjøkkenbordet :ler:

Jah! kjenner igjen den :ler: Hadde det senest idag med bannekor og greier ;)

Skrevet
Jah! kjenner igjen den  :ler: Hadde det senest idag med bannekor og greier ;)

He he fikk du post derfra i dag Kittekatt?

Da gleder jeg meg til posten i morgen. Skal ratt se jeg er så heldig at jeg får vinnerlodd / lykketall denne gange ( også ) :ler:

Skrevet

Tja, jeg har prøvd endel av det opp gjennom årene ja. Synes iallefall ikke det er dårligere enn Oriflame o.l Jeg falt faktisk for fristelsen rett før jul, og kjøpte mange shampo og dusjsåper til ungdommene mine. De er ganske godt vant, men var fornøyd med disse.

Selv brukte jeg en stund en serie der som het Riche (eller noe sånt) med veldig gode kremer til ansikt og kropp (tror det står at den har 10 forskjellige planteoljer) Den serien har etter min mening høy kvalitet. Ellers er det ett og annet som er helt ok tror jeg, spørs hva man sammenligner med.

I det seinere har de faktisk også fått noen parfymer som er ganske bra. Jeg kjøpte 2 miniflasker før jul, Voile d'ambre og Rose Absolue. Spesielt sistnevnte er ganske nydelig egentlig, og er laget av han som står bak Narciso Rodriguez faktisk.

Markedsføringen er jo helt latterlig, litt av et prosjekt å ordne bestillingsliste ... Hemmelig pakke, og Gud vet hva. Jeg bestilte på nettet sist gang, bedre det! :)

Skrevet

Jeg bestiller dusjgeleer og bodylotion derfra i plaisirs nature-serien - fordi det lukter så godt! (jordbær, vanilje, kokos, pære, bjørnebær osv)

Monoi-olje som kan brukes til "alt" - dufter sommer! (Pluss at den er ren!)

Og marokkansk myntete.

Skrevet
Jeg bestiller dusjgeleer og bodylotion derfra i plaisirs nature-serien - fordi det lukter så godt! (jordbær, vanilje, kokos, pære, bjørnebær osv)

:Nikke:

Skrevet

Monoi-olje som kan brukes til "alt" - dufter sommer! (Pluss at den er ren!)

Og marokkansk myntete.

Monoi-oljen er super på sommeren ja - den skal jeg jammen skaffe igjen, hadde helt glemt den bort :)

Skrevet
Monoi-oljen er super på sommeren ja - den skal jeg jammen skaffe igjen, hadde helt glemt den bort  :)

Hva slags olje er det? Til hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...