Gjest Nattblomst Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Mine er svarte (og korte). Hva med deg?
Gjest Deception Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Au naturel, og lengde til fingertuppen.
Gjest Blanca Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Korte, litt flisete med blank lakk. Et trist syn, faktisk.
Champagnepiken Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Fransk manikyr på fingrene, mørkerødt på tærne (men skal lakke om i dag).
GoldenGlow Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Fransk manikyr her også! men ikke så lange..
Søtpotita Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Har ingen lakk for augeblikket, men skal ta på i morgon kveld Då blir det blanke med kvite tuppar.
Gjest Tweek Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 de er passe lange, sånn at jeg ser det hvite på negla bakfra.. litt forkjellig lengde på de. Har blank neglelakk på halve negla siden det er et par dager siden jeg lakket dem
MBelucci Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Fransk manikyr Det samme po taaneglene...
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. februar 2007 #14 Skrevet 6. februar 2007 Røde. Med lengde til fingertuppen.
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. februar 2007 #17 Skrevet 6. februar 2007 Passe lange, fransk manikyr. ← Unnskyld min uvitenhet, men hva er fransk manikyr? Au naturel, og lengde til fingertuppen. ← Samme her.
Catzy Skrevet 6. februar 2007 #19 Skrevet 6. februar 2007 Fransk manikyr er "naturlige" lakkede negler. Der negltuppene er lakket hvite, og den rosa delen av neglen er lakket ... rosa (eller beige). Ser fresht ut når det er gjort bra, ikke fullt så bra ut når man har tatt litt av. (Fransk manikyr på 1 cm negler som er filt firkanta ser ikke helt bra ut i mine øyne...) I dag er neglene mine lilla, ca 5 mm over fingertuppen. Må ta av lakken, siden jeg klarte å flise opp den ene skikkelig nå i kveld. Pleier ikke å ha på neglelakk, men fant en gammel lakk i skapet og hadde lyst til å teste den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå